Dj Dilago - drum & dance

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.708
Locatie
burgum
Wat is het heet nietwaar?
Daarom heb ik in de tuin maar even wat zitten prutsen aan dit nummer. Voor het gemak heb ik het maar drum en dance genoemd, maar het kan best wat anders zijn.
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van samples uit het archief van de band waar ik zelf in drum. Ergens is het dus geproduceerde muziek met een live inslag!

Hoe dan ook, ik ben zeer benieuwd naar de meningen van de kenners!
 

Attachments

  • dj dilago - drum and dance.mp3
    5,1 MB · Bekeken: 41
M`n collega naast me krijgt meteen zin om met z`n gitaar de studio in te duiken. Zelf vind ik het een beetje saai.
Helaas kan ik niet iedereen bekoren, maar zolang mijn nummers aanzetten tot bewegen prijs ik me tevreden! :okdan:
 
Zitten erg lekkere stukjes in,...wat dit nummer mist, is een rapper.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik zou er dan nog liever een zangeres bij laten zingen, echter ken ik er geen.
 
Relaxte funky muziek. Terug naar de beginjaren 70. Die feel vind ik er echt inzitten. Als je naar de funk lp's uit die jaren luistert zoals bijvoorbeeld van the Meters of Mandrill dan kom je ook dit soort stukken tegen. (instumentaal). Niet bedoeld voor de hitlijsten, maar echt album stukken. Ik vind het lekker. Was de muziek nog maar zo......

Tsja en als je er dan echt vocalen bij wilt alstublieft geen rap en ook geen zangeres, maar gewoon een donkere rauwe soul stem.

Complimenten in elk geval!

Paul
 
Relaxte funky muziek. Terug naar de beginjaren 70. Die feel vind ik er echt inzitten. Als je naar de funk lp's uit die jaren luistert zoals bijvoorbeeld van the Meters of Mandrill dan kom je ook dit soort stukken tegen. (instumentaal). Niet bedoeld voor de hitlijsten, maar echt album stukken. Ik vind het lekker. Was de muziek nog maar zo......

Tsja en als je er dan echt vocalen bij wilt alstublieft geen rap en ook geen zangeres, maar gewoon een donkere rauwe soul stem.

Complimenten in elk geval!

Paul
Dank je wel! Bij deze beloof ik je dat er een rapper noch een zangeres bijkomt! :okdan:
 
Back
Top