Rob Hordijks Benjolin

een extern input erop maakt m nog completer :okdan:

Benne dat een grote ingreep?

@Mod..
dank voor het splitsten :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
@Modteam...
Kunnen alle berichten na post nummer 10 verplaatst worden naar het Benjolin topic?


Dank, dänke, gracias and many thanks! :okdan: :baco:

aha begryp m nu pas [wamte he ..noglast van ]
topic veranderdt :P

iig was k erg druk tot na zevene ..geloofk [ineens moesten er 3 chip gedesoldeerd worden ...toen had ik 7 uur ervaring :okdan:
ging in notime tsjekken en op twee componenten na 100+100k verwisseld te hebben
wastie ..KLAAR wrang tjoem ;wat n monstertje
:engel:

ik denk datk voor me zelf een voeding moet gaan regelen ,..
heb bv twee x case liggen die zijn as kaal as possible
alu ribben meer niet
dus moet een frontje maken !
denk dat de belettering wel leuk mag zijn [groot en bv freaky style letters
wiard achtige kronkels
want er zitt grumble opwaar zieje dat nou hihi

aanrader voor iedreen die alles al gezien / gedaan heeft

[kon voor mn verjaarddag kiezen uit rondje grachten adam aswe wonnen ..[nietgelukt dus
para-sjuut springen
koos voor de BENJOLIN
:bekdicht::halleluja:halleluja:D
 
Goed plan om af te splitsen, alleen is de thread die je noemt een workshop-aankondiging uit 2009, wat ik niet zo passend vind. Ik heb er een eigen topic van gemaakt.

bis bis
 
misschien handiger als we hier verder praten en die andere laten voor z'n 5u modules.
Bekijk bijlage 60537
deze (foto van dennis/electro-music forum) is een handig beginpunt denk ik. als we allemaal iets heel anders willen wordt het lastig, maar misschien komen we eruit. knoppen kunnen we ook samen bestellen (bv bij banzai) en hoeven niet deze te zijn natuurlijk

links voor frontpanels

scheaffer

of misschien wel deze:

http://www.pro-modular.com/samples.html

https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=60537&d=1279002542

k ben voor zoiets as deze grote knoppen dus

want t concept is een constantly modulated osc ctnibgie
waarschynlijk hoefje niet egt veeel ver te twisten aan knobbies
veel klank raakvlakken
groten knoppen zijnleuk dan

zoals https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=60537&d=1279002542
is best ok toch in / outputs recht
[niks in de weg ]
ff warme weer afwachte ...verder met deze ...shizzle
heb weer een doelhihi

bakkebaard geefnie ..kwas precies tot de weddstryd bezig ..
moest idd3 chippies om zetten [volgende keer ooit ..voetjes eronder hehe
 
k ben voor zoiets as deze grote knoppen dus
Als de voeding- en stuurspanning 5v is, gaat mijn voorkeur uit naar mini-jack in-outputs
Het soort knoppen vind ik niet belangrijk, als ze maar lekker draaien ...
Een mooie frontplaat vind ik belangrijker :P
 
Laatst gewijzigd:
Jeez, de mijne lijkt de treinreis niet goed overleefd te hebben. Er komen nog vooral hoge resonerende frequenties uit, het laag is helemaal niet meer te vinden... =( Misschien wat soldeerpuntjes toch niet goed gedaan...
 
het prachtige kasje in het filmpje,
is dat een combi van bejolin en zeitgeist?
 
Jeez, de mijne lijkt de treinreis niet goed overleefd te hebben. Er komen nog vooral hoge resonerende frequenties uit, het laag is helemaal niet meer te vinden... =( Misschien wat soldeerpuntjes toch niet goed gedaan...

haastige spoed hihi
contacte ...de beste man himself ipv ..
kan niet veel zijn had ook twee mini foutjes naast mn ...andersom chippies ..
rob wist meteen waar en wat
 
het prachtige kasje in het filmpje,
is dat een combi van bejolin en zeitgeist?

zei meteen tegen rob
erzijn geen goede filmpies die de extreme / leuke kanten van t dingetje laten zien horen
kneem aan datje t hebt over dat houten doosje

..khoop \deze week andere batterijen [oplaadbaar ] te hebben voor mn camera
samen met patakke ga k wel ffies wat leuke demoos posten

verdiendt tdit projectje wel !!!!
 
Laatst gewijzigd:
houten doosje, haha, normaal zou dat niet goed zijn,
maar in dit geval :halleluja
 
Jeez, de mijne lijkt de treinreis niet goed overleefd te hebben. Er komen nog vooral hoge resonerende frequenties uit, het laag is helemaal niet meer te vinden... =( Misschien wat soldeerpuntjes toch niet goed gedaan...

:( dat is jammer zeg, denk dat je wel tussendoor even mag langskomen bij rob, of je gaat bij de volgende workshop even langs..

voor de andere bennie jolinners: klopt het dat het uitgangsniveau van de gefilterde uitgang een stuk lager is dan de andere uitgangen? de filter uitgang moet ik boosten via m'n doepfer a-119 en de rest niet..
 
Gewoon effe een afspraak maken met Rob of Richard (via de mail) ik was gisteren ook effe in Villa te Koop leuk gekletst effe die modules bekeken heeft veel amerikaanse klanten ervoor.

grt Gert-Jan
 
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZfphjrZ6SvY&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZfphjrZ6SvY&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="385"></embed></object>

aardig demootje qav rungler modifier ...



zoodan
 
:( dat is jammer zeg, denk dat je wel tussendoor even mag langskomen bij rob, of je gaat bij de volgende workshop even langs..

voor de andere bennie jolinners: klopt het dat het uitgangsniveau van de gefilterde uitgang een stuk lager is dan de andere uitgangen? de filter uitgang moet ik boosten via m'n doepfer a-119 en de rest niet..


Ja, is jammer maar het komt vast goed. Ik maak binnenkort een afspraak om meteen die mooie 5U modules eens rustig verder te bekijken.
 
mn benjolin
ben bezig quick frontje te maken ..hmmmmm

moet egt snel een dual adaptertje aan / of voeding vreet batteryen
 

Attachments

  • Afbeelding 014.jpg
    Afbeelding 014.jpg
    113 KB · Bekeken: 96
Back
Top