acapella's

luxxer

Ingeburgerd
Lid sinds
2 augustus 2009
Berichten
91
goedenavond allen!

ik wil graag een vocal gebruiken van een bandje, maar ik wil hun mooie instrumentals er toch echt uit hebben, heel simpel: hoe doe ik dit?
ik gebruik cubase mocht dat handig zijn.

alvast bedankt!
 
Als het gaat om een remix maken zou ik het label of de maatschappij bellen voor de originele vocaltracks. Of als het dichterbij is benader de mensen/band/artiest zelf

Vocals isoleren uit een track kan je vergeten
 
oke das duidelijk haha het is een engels bandje genaamd the XX, maar bedankt voor het advies ik ga een poging wagen!
 
Zijn die niet alweer uit elkaar?! Maar goed probeer het ff, zal je verbazen hoeveel er mee willen werken.
 
nee hoor...afgelopen weekend nog live gezien op rock werchter :biertje:
 
The Xx was zo'n beetje de plaat van 2009. Zo kaal dat ik me afvraag of je wel a-capella's nodig hebt. Het label is Young Turks. Om welke track gaat het?
 
het gaat om shelter, en ik wil een break maken in een zwaar gedistorte industrial uitsmijter track, een beetje contrast scheppen zegmaar vage break snoeiharde kicks ;)
 
kan je daar niet gewoon doorheen raggen?


Met zulke simpel opgebouwde tracks heb je toch geen pella nodig? :)
vb.
 
ja opzich kan dat wel, alleen is mijn idee meer om dus alleen dat meisje te laten horen dat naar een vaag industrieel doormixen gevolgd door wat harde kicks:D ik kan inderdaad wel een drumnbass achtig nummer ervan maken waarin de vocalen er gewoon doorheen jengelen.

ps: mailtje verstuurd naar het label, nu nog even wachten op de respons ;-)
 
Back
Top