Sendex - Panzerkreuz 1000

Thanks!, zaterdag is er een feesie in Den Haag waar deze en vele andere herrrie gedraaid gaat worden. Acid Planet - dystopia.
 
Even kijken of ik kan... ik had trouwens de one off special editie van jouw plaat:
df72200d.jpg


;) Godspill stuurt me wel meteen een nieuwe! Goeie service hoor.
 
Nou ik vind 20 euro voor een dubbelaar in beperkte oplage niet slecht. (zou ook kunnen dat de prijs omlaag is gegaan omdat er meer bijgeperst is, maar dat zou ik dan eens na moeten vragen).

Overigens weet ik dat de labelbaas er met de oorspronkelijke prijs, dacht een euro of 5 meer maar weinig aan over hield per plaat.
 
Nou ik vind 20 euro voor een dubbelaar in beperkte oplage niet slecht. (zou ook kunnen dat de prijs omlaag is gegaan omdat er meer bijgeperst is, maar dat zou ik dan eens na moeten vragen).
:bekdicht: ik was te snel met mn oordeel....
regelmatig zie ik nieuwe plaatjes aangeboden worden voor bijna 3x van de oorspronkelijke prijs....
20euri voor een dubbelaar uit de winkel is zeker niet slecht :)

Overigens weet ik dat de labelbaas er met de oorspronkelijke prijs, dacht een euro of 5 meer maar weinig aan over hield per plaat.
Juist om ervoor te zorgen dat het meeste door de artiest en/of het label worden verdiend ben ik voorstander om zoveel mogelijk rechtstreeks te kopen....
 
Het is ook wel een lekkere dubbelaar....
Tot ik de naald van m'n platenspelertje vernaggeld had lag 1 van de 4 kanten er regelmatig onder.
 
Super vet!
Ga je in de toekomst ook weer optredens doen?
Helaas je live set nooit meegemaakt...
 
tis alweer een 1 oud deze draad maar oke. muziek klinkt goed, alvind het wel een tikje wollig klinken, of is dat een andere naam voor underground of raw. doe er mee wat je wilt.
 
Dank u!!
Ook toevallig dat jullie net nu dit ouwe topic weer omhoog hebben gehaald.
Ik heb namelijk net een nieuwe plaat en daar wilde ik een nieuwe topic voor aan gaan maken.
(r2O, die klinkt misschien wat minder wollig :) )

Nog geen plannen om weer op te treden.
Oja, als je nog intresse hebt in deze plaat, de prijs op godspill is een paar euro omlaag.
 
Ik zag ook later pas dat dit een oud topic was, zag op godspill een sendex voorbij komen dus dacht dat dit dit een recent topic was.

Zonde, samen met mij zijn er denk ik heel veel liefhebbers die dat graag nog een keer zouden willen zien. Nieuwe of re-releases zijn natuurlijk ook niet verkeerd!

Dit is namelijk echt zo dik;

http://www.youclubvideo.com/video/37416/sendex-live-at-club-fabric-londen
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top