Jx8P Gekocht!

Geen duals en geen splits, dan had je een JX10 moeten zoeken. En wat betreft geluid: daar kom je snel genoeg achter. Iemand kan nu wel 'ja' of 'nee' zeggen, maar daar heb je ook geen donder aan als je het ding toch al hebt gekocht.
Ik gebruik 'm zelf erg vaak, dus ik ben er content mee. En ik programmeer hem gewoon vanaf het front paneel, zonder editors. Die zijn ook nergens voor nodig als je weet wat je doet, met een set goeie oren kun je het al vrij snel leren. Het achterliggende idee is makkelijker te doorgronden dan bijvoorbeeld bij fm synthese.
 
Nee.
Ja.

Men kan 't er hier niet eens over eens worden wat "warm" en "vet" inhoudt, maak je vooral niet druk over mensen die je gaan vertellen dat je JX8P niet analoog is (DCOs zijn dat wel, iedereen die anders beweert heeft er geen jota verstand van)
 
Mijn jx8p met pg800 is een bak die ik al een jaar of 15 heb en niet snel zal wegdoen.
Ik heb hem destijds met pg800 inclusief tasje en m64c gekocht voor iets van 650 gulden.
Ik vind hem nog steeds geweldig en hij heeft echt een eigen sound (waar je wel van moet houden) Voor de kenners, de leadsound in cobra's bite is de jx8p
 
ja, de JX8 is tig-voudig makkelijker dan de DX7...
nee, je hebt niet per se een PG-800 nodig (is te duur en er zijn genoeg alternatieven)

de JX8 is een fatsoenlijke middenklasser met z'n 2 oscs en 2 envs...

maar erm... gaan we nu weer een thread krijgen van tig pages over "hoe werkt de jx8p?" :P
 
ja, de JX8 is tig-voudig makkelijker dan de DX7...
nee, je hebt niet per se een PG-800 nodig (is te duur en er zijn genoeg alternatieven)

de JX8 is een fatsoenlijke middenklasser met z'n 2 oscs en 2 envs...

maar erm... gaan we nu weer een thread krijgen van tig pages over "hoe werkt de jx8p?" :P

Eh, zeg 6..... hoe werkt de jx8p?:D

Nee, dat doe ik wel in een ander thread:mega:

Ik heb 200 euro voor mijn JX8P + Flightcase betaald. Is dit een redelijk prijsje of niet?:D
 
Eh, zeg 6..... hoe werkt de jx8p?:D

Nee, dat doe ik wel in een ander thread:mega:

Ik heb 200 euro voor mijn JX8P + Flightcase betaald. Is dit een redelijk prijsje of niet?:D
nou ja een flightcase is nutuulk iets wat er gewoon bij komt dus eigenlijk heb je de JX8 voor 200 euro wat toch wel een erg nette prijs is idd...
 
Nee, dat doe ik wel in een ander thread:mega:
Nee, doe dat eens gewoon niet en spendeer even een uurtje om 't door te krijgen in plaats van je tijd hier op 't forum te verdoen.

Ik heb 200 euro voor mijn JX8P + Flightcase betaald. Is dit een redelijk prijsje of niet?:D
Netjes.
 
Analogman, stop toch eens met naar bevestiging te zoeken. Anderen hun mening is uiteindelijk niets waard.

Gebruik het ding en lever zelf je oordeel. Jeezz


Eneuuh
JX8P is subtractief , en dx7 additief toch?
Heeft ie een DX7 als picture staan, weet ie niet eens dat het FM is. :stupid
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou een mooie universele programmer aanschaffen. Dan kan je meteen verschillende apparaten aansturen in plaats van maar ééntje.
Dus én de JX8p én de DX7 en weet jij wat er nog bijkomt...
Kijk bijv. maar es naar de Peavey PC1600x. Ik heb er toevallig nog een te koop staan.
 
Ik zou een mooie universele programmer aanschaffen. Dan kan je meteen verschillende apparaten aansturen in plaats van maar ééntje.
Dus én de JX8p én de DX7 en weet jij wat er nog bijkomt...
Kijk bijv. maar es naar de Peavey PC1600x. Ik heb er toevallig nog een te koop staan.

rofl :dubbel:
 
Gefeliciteerd Analogman :okdan:


Ik ga toch een pg800 aanraden en geen universeel ding,

Alleen al voor de manual knop, 1 druk en alle schuifstanden worden doorgestuurt naar de jx8p, wat you see is wat you hear.
Waardevast en cool 8)

Is dat bij vst editers ook zo ? manual knop dan ?


Ik gebruik m'n jx10 90% van de tijd in "Whole" of "jx8p" mode
Dual en split is wel eens leuk maar daar moet je niet wakker van liggen, veel mis je niet, de jx10 kan in dual dan wel iets vetter klinken dan de jx8p, dat is nu eenmaal zo :biertje:
 
Back
Top