Vuvuzela

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maar het is geen vuvuzela: lijkt er alleen op en heeft een piepertje (doorslaande tong) binnen in.
De hond reageerde terecht :)

Wout
 
En toch, zoals ik in mijn eerste post wilde aantonen, is de vuvuzela een leuk instrument, dat, net als het voetbalspelletje zelf, in handen van het grote publiek snel vervalt tot ellende...

Het instrument verdient beter!

Wout
 
Zag dit net op Facebook

Debuting at NAMM2011 - Roland is expected to to reveal that the V in V-Synth actually refers to "Vuvuzela" and will provide an OS update to unlock an entirely new synthesis engine for the Vuvuzela-Synth GT. Yamaha is expected to one-up Korg's Monotron with an as-yet unnamed pocket sized two-operator FM Vuvuzela synth. ...People familiar with the project expect Yamaha to use some of the circuits from the classic DX7.
 
Zag dit net op Facebook

Debuting at NAMM2011 - Roland is expected to to reveal that the V in V-Synth actually refers to "Vuvuzela" and will provide an OS update to unlock an entirely new synthesis engine for the Vuvuzela-Synth GT. Yamaha is expected to one-up Korg's Monotron with an as-yet unnamed pocket sized two-operator FM Vuvuzela synth. ...People familiar with the project expect Yamaha to use some of the circuits from the classic DX7.

Verklaard wel de plotselinge stijging van de te koop aangeboden V-synths... ;{
 
..en natuurlijk als limited WK2010 edition in diverse kleuren geleverd.. :(
 
hee,. zolang je maar een halvezola in je mond steekt komt er geen discriminerende uitlating uit!
Ik vinnet een uitkomst,.. die lui piepen zichzelf weg,.. instant censuur!
Geef alle hoelieganzen een toeter,. geen toeter in je smurf,.. hop,.. stadionverbod!
 
En de overeenkomst tussen een vrouw en een vuvuzela?

Je kunt ze allebei aan de mond nemen.
 


en

 
Maar het mooiste vond ik onze kroonprins die tegen z'n dochter zei: "Blaas maar hard in hun oor..." en het lieve kind deed het nog ook bij die journalist...
(NOS journaal van afgelopen zondag)

Wout
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top