IK Multimedia Amplitube iRig voor iPhone

ik_multimedia_irig_iphone_audio_interface_4.jpg

Speciaal voor de iPhone, iPod Touch of iPad komt IK Multimedia met een mobile versie van AmpliTube 3; AmpliTube iRig, wat bestaat uit een mobile audio interface en virtuele gitaar software.
AmpliTube iRig is een combinatie van een audio interface en virtuele gitaar software. Het begint allemaal met de gratis app van iRig, die u kunt vinden in de iTunes store van Apple.
Deze software bevat één gitaar versterker, 2 stompbox effecten en één microfoon. Plug uw gitaar of basgitaar in de audio interface, plug aan de andere kant een hoofdtelefoon, versterker of actieve monitor in en u kunt meteen beginnen met spelen.
Er bestaan drie versies van AmpliTube iRig in de App store, waarvan de volledige versie maarliefst 10 stompboxen, vijf versterkers, vijf cabinetten en twee microfoons heeft. Vanaf nu heeft u gitaar en basgitaar effecten tot u beschikking, waar ook ter wereld in de palm van uw hand.:okdan:

Video:
Site: http://www.ikmultimedia.com/irig/moreinfo/moreinfo1.php
:P
 
Klinkt lekker.............................................
pile_of_crap.jpg
 
nou ik weet nu al zeker wat voor telefoon ik wil hebben of neem straks :)
 
Ik vind het wel vet dat al dit soort coole Apps voor de iPhone komen, voor op vakantie ofzo!:okdan:
 
Bericht door een moderator:
Graag een beetje on-topic blijven. Ik heb de zoveelste iPhone/iPad discussie verwijderd, het is niet nodig die discussie in elke app-draad weer helemaal van voren af aan te herhalen.
 
zeg je dat in elk frontpage artikel dat hier niks mee te maken heeft?

Op dezelfde pagina zie je ook een DAW controller staan om maar iets te noemen. Ook staan er regelmatig topics over geluidskaarten, nieuwe DAW versies, Effecten, monitors.. om er een paar te noemen.
:smeris:
 
zeg je dat in elk frontpage artikel dat hier niks mee te maken heeft?

alsjeblieft niet dan blijf ik bezig, maar kom op het is zelfs voor op een telefoon, en dat filmpje met die hand bij het scherm, bah al dat gepriegel :kont:
Geef mij maar echt synthnieuws en dan bedoel ik alleen hardware gerelateerd, ook studiospul als compressors, FX, Mixers etc. :P
 
Om toch nog een heel klein beetje er op in te gaan.. SF moet een professioneel forum voorstellen, en ik heb m'n twijfels in hoeverre 'telefoonapplicatiespeelgoed' professioneel, en voorpaginanieuws is..

(Niet persoonlijk opvatten hoor, Jelle ;) )
 
Wat mij leuk zou lijken voor de frontpage, naast nieuws wat door leden wordt gesubmitted, is wat nieuws in de vorm van rss links.
Ik heb voor een ander forum voor een portal een rss reader geimplementeerd die wat feeds uitleest en via de template engine over verschillende kolommen uitsmeert.
Illegaal is het niet, want je verwijst altijd naar de bron, en de portal is altijd up to date met het laaste nieuws van verschillende sites.

Interessante feeds kunnen bijvoorbeeld zijn deze :

http://www.synthtopia.com/content/rss-news-feeds/

http://www.harmonycentral.com/community/feeds?community=2067

Etc.. kwestie van 3 á 4 leuke feeds opzoeken.

Als reader kan je bijvoorbeeld, LastRSS gebruiken, die maakt ook gebruik van caching zodat je niet heel de tijd moet wachten tot de feeds binnen zijn, cache tijd is configureerbaar.


Wat ook leuk is, ik heb wat code gemaakt die mensen (zonder ingelogd te zijn) youtube filmpjes op de portal laat plaatsen, links worden op geldigheid gechecked en in een database gestopt.

Een filmpje blijft minstens een uur staan, zodat meerderen het altijd kunnen zien, en wie geplaatst heeft kan 4 uur lang geen filmpje meer op de voorpagina plaatsen.

Wat ook kan, als er 24 uur geen filmpje meer is geplaatst wordt er eentje random uit de database gehaald. Een cms voor die database is natuurlijk ook mogelijk, en veeel meer natuurlijk. :)
 
Kunnen mensen ff stoppen met op zijn Hollands zeiken. (dus zeuren om te zeuren)

Als een topic je niet aanstaat lees het dan gewoon niet. ;)
 
Allemaal gefrusteerd omdat ze het nieuwe hebbeding niet hebben... Jullie klinken als die knurften +- 10 jaar geleden die begonnen over trackertjes en bv Rebirth; dat heeft toch niks met muziek en synths te maken.... blah blah blah.
 
telefoonapplicatiespeelgoed...
het is geen 2005 meer jongens....
 
Back
Top