IK Multimedia Amplitube iRig voor iPhone

ik_multimedia_irig_iphone_audio_interface_4.jpg

Speciaal voor de iPhone, iPod Touch of iPad komt IK Multimedia met een mobile versie van AmpliTube 3; AmpliTube iRig, wat bestaat uit een mobile audio interface en virtuele gitaar software.
AmpliTube iRig is een combinatie van een audio interface en virtuele gitaar software. Het begint allemaal met de gratis app van iRig, die u kunt vinden in de iTunes store van Apple.
Deze software bevat één gitaar versterker, 2 stompbox effecten en één microfoon. Plug uw gitaar of basgitaar in de audio interface, plug aan de andere kant een hoofdtelefoon, versterker of actieve monitor in en u kunt meteen beginnen met spelen.
Er bestaan drie versies van AmpliTube iRig in de App store, waarvan de volledige versie maarliefst 10 stompboxen, vijf versterkers, vijf cabinetten en twee microfoons heeft. Vanaf nu heeft u gitaar en basgitaar effecten tot u beschikking, waar ook ter wereld in de palm van uw hand.:okdan:

Video:
Site: http://www.ikmultimedia.com/irig/moreinfo/moreinfo1.php
:P
 
Hehehe.. Volgensmij zijn de outputs op de iphone 16 bits, 44,1 khz..

Maar ook een iphone is gewoon een hele kleine computer, met 512 mb ram en tot 32 gb opslag. Kan best leuke mogelijkheden bieden, ook al zou ik het zelf ook niet direct gaan gebruiken, denk ik dat het best de moeite waard kan zijn.

Neem nou die app waarmee je een remote hebt voor je DAW..
 
Hehehe.. Volgensmij zijn de outputs op de iphone 16 bits, 44,1 khz..

Al zegt dat nog weinig over dingen als s/n ratio's, crosstalk, kleuring etc. De behringer ADA8000 bijv heeft in de specs ook goede componenten, maar ligt qua geluid ook vaak onder vuur.

Neem nou die app waarmee je een remote hebt voor je DAW..
En dat soort dingen zie ik dan als een stuk nuttiger :)
 
Ik heb gisteren een iRig besteld en ga hem in combi met de iPad op mijn modular proberen. Ik ben benieuwd. De input van de iPad is anders als op een iPhone, dus ik verwacht er niet te veel van.
 
Hey JohnnyBusca, hoe is die audio in van die iRig? Ik heb hem ook besteld, komt van de week binnen, ik ga hem in combinatie gebruiken met een multitracker op een iPad (overigens is die iPad niet van mij) als schetsboek zeg maar. Werkt dat dat jij weet?
 
Back
Top