<niet hier klikken>

Vespa

Kaaskop met Afro
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
101
Locatie
Amsterdam
SRS8EMFMAMU.jpg


hallo jongens....ik ben het nieuwste lid... :)

ik hou van hobbies en muziek maken ;)

:Z

zijn er verder nog vragen? ...Nee?...das mooi 8)
 
hee hoi hallo vespa.....als je toch nix over je vervoersmiddel wilt vertellen, misschien dan wel iets over je muziek, welke apparatuur/software je gebruikt, en misschien zelfs wat links naar eigen nummers?

welkom!

Olaf
 
hey beste olav, leuk je te ontmoeten.

ik werk..zoals je aan me avatar kan zien..met het programma 'reason'..ken je dat? ;) en...ik arrangeer het zooitje in cakewalk plasma...en gooi er een zooitje directx overheen :)

Verder maak ik mijn muziek geheel softwarematig ..met de nadruk op matig.

me laatste creatie:
DIGITAL XTC
kan je hier downloaden...en misschien kunnen jullie je mening geven erover....?!?
 
:D :D

Zeker een keer hard gevallen en vergeten de helm op te zetten? >:|

Welkom trouwens... :p
 
Hé Vespa, welkom bij de club 8)

Ik ben net even je laatste creatie aan het beluisteren en man, dat klinkt vet! Lekkere opbouw, mooie synth sounds, veel variatie en een heel vol geluid. Een van de betere tracks die ik hier gehoord heb. Ik ben nog niet zo lang bezig met Reason en de twee nummers die ik eruit heb gekregen kan je beluisteren in de DSF Sample/Song db ("Xtranzion" en "Give It A Try"). Tips zijn altijd welkom :)

Groeten,
 
yup, niet mijn ding qua muziek maar voor de stijl in kwestie erg goed gedaan..wat vooral opvalt is de goede spanningsopbouw en breakdowns, met veel spannende geluidjes en drops etc. en de productie-kwaliteit wat betreft de geluiden etc.

kan je misschien iets meer vertellen over welke devices je in Reason gebruikt, en welke plugins etc in Plasma?

nogmaals. pet je af, in trance(?)land vind ik dit toch wel iets spannender dan veel ander spul, denk vooral door alle kleine geluidjes etc die je erin hebt gestopt.

Olaf
 
Re: hahaha

Re: hahaha

Orgineel geplaatst door DJ41
Zo'n "Vers Lid" is hij niet meer aan de foto te zien... ;)

Ik heb zo'n gevoel dat dat Vespa niet is, maar gewoon een vent die je een bloemetje aanbied. ;)
 
ik zie z'n brommer inderdaad nergens op die foto

Olaf
 
Re: Re: hahaha

Re: Re: hahaha

Orgineel geplaatst door krz


Ik heb zo'n gevoel dat dat Vespa niet is, maar gewoon een vent die je een bloemetje aanbied. ;)

Vergis je niet ...mijn opa maakte tot voorkort ook nog flinke techno beukers !!! (beukte ie mij eruit ;) )
 
opa Jeff? ;)

Olaf
 
hee vespa welkom

supermooi, nog meer softsynthers!
pas op hardsynthers, want we komen er aan om jullie keihard in de reet te ne*ken... :p
eerst dit forum, daarna de wereld!!
HAHAHAHA!

oh, tijd voor m'n pillen...
 
Klopt, de link werkt niet.

Die hele site niet overigens.

Wees welkom Vespa
 
Orgineel geplaatst door Synic
Klopt, de link werkt niet.

Die hele site niet overigens.

Wees welkom Vespa

ja...de server ben ik kwijt...

ik zoek nog ff een nieuwe host... :)
 
Orgineel geplaatst door olafmol
kan je misschien iets meer vertellen over welke devices je in Reason gebruikt, en welke plugins etc in Plasma?

Ik werk eigenlijk bestwel op mijn eigen manier ;);)

Ik gebruik Reason als een soort kladblok....(tis ook vaak een hele grote teringzooi in die .rns file van me:D)...maar het echte werk begint pas in de sequencer.....hier zet ik het nummer dus inelkaar (doh!;))...en gooi er (waar nodig) een plugin overheen.
Plugin's die ik veel gebruik zijn de Anwida DX MODULATION PACK 1.0, en ook de standaard plugs van SonicFoundry's Soundforge....en plugs van Sonitus-fx zijn in trek bij me..

Mijn favoriete device in Reason is de NN19, vooral omdat je er zo leuk mee kan experimenteren. Hiermee kan je infeite alle soorten geluiden voortbrengen (mits je over goeie samples beschikt) die je maar zou willen. Ook het kloten met delay vinnik altijd wel leuk..en ik probeer altijd een soort ruimte in me nummers te krijgen..
 
Back
Top