Korg iElectribe op iPad

ik krijg nu bijna zin om mijn iMac in een Blender te stoppen, helaas past die niet.

Makita_4350FCT.jpg
 
Ik vind dit wel heel erg triest dat mensen dit doen.

Maak er dan nog iemand anders er mee gelukkig.

Die man is gewoon ziek in zijn hoofd, om gelijk apple op deze manier weg te zetten...
w'rom? het is maar een gadget... geen levend wezen ofzo...

Gary Numan vroeg het zich 31 jaar geleden al af; "Are friends electric?"
ik begin het me ook meer en meer af te vragen...
 
Wat betreft muziek slaat de iPad inderdaad de plank flink mis. Toen ik die iElectribe voor het eerst zag kwamen er gelijk allerlei ideeen in mijn hoofd van andere dingen die je er fantastich mee zou kunnen doen. Maar ja, Apple's eigenwijsheid om er weer een gesloten systeem van te maken verpest het compleet.
 
Wat betreft muziek slaat de iPad inderdaad de plank flink mis.

Volgens mij kun je de plank alleen misslaan als je iets ergens speciaal voor uitbrengt en het niet voldoet. Zover ik weet (maar correct me if I'm wrong) is de iPad niet uitgebracht als muziekcomputer, dus ik zie niet helemaal hoe hij kan falen in iets waarvoor hij niet bedoelt is.

Je kunt hoogstens zeggen dat deze app van Korg de plank misslaat.
 
is het ook niet zo dat als je als particulier een eigen app released je ook nog Apple moet betalen? 8D :?
Nee hoor. Je maakt een app en die meld je aan waarna hij wordt gechecked. Als hij wordt goedgekeurd komt hij in de appstore en krijgt Apple een percentage van de verkoopprijs van ieder verkochte app. Maar verkoop je niks dan ben je dus ook geen geld kwijt.

Volgens mij kun je de plank alleen misslaan als je iets ergens speciaal voor uitbrengt en het niet voldoet
Je kunt hoogstens zeggen dat deze app van Korg de plank misslaat.
Klopt, ik gebruikte een foute uitdrukking. Feit blijft dat de iPad een prachtige basis zou zijn voor dit soort apps maar je er uiteindelijk niks mee kan omdat het systeem gesloten is.
 
Die man is gewoon ziek in zijn hoofd, om gelijk apple op deze manier weg te zetten...

blendtec vids. rule

Dat hij niet echt origineel is had ik al gezegd, maar dat je dan nog zo snel op de kast zit hoeft toch ook niet? :P
 
ik snap t echt niet dat commentaar over de ipad. het lijkt me gewoon een fantastisch apparaat. mensen vergelijken het qua functies met een computer of een iphone, denk dat daar het probleem zit.... dat is het namelijk niet; ookal ziet het er misschien wel zo uit... althans; de functie die een ipad hoort in te nemen is anders dan de computer en telefoon.

en ja dat heeft alles te maken met de grote van het scherm! wil je er een handige papieren-media vervanger van maken of multifunctioneel media apparaat! een telefoon is in eerste instantie een telefoon waar tegenwoordig velen extras toe tevoegen zijn, maar het is en blijft een telefoon en moet dus tegen je oor passen en in je zak passen.

Ik zie de ipad meer als een blanco apparaat die de potentie heeft als media-cameleon te functioneren... dus een boek/ tijdschrift, een browser, tekstverwerker, spel, maar ook een electribe en ook andere instrumenten... ik zie nog best gebeuren dat ableton er iets mee gaat doen etc....

de kracht zit hem juist in dat de ontwikkelaars van software hier de meest bruikbare en handige en vooruitstrevende apps voor kunnen bedenken. en dan de discussie over dat
het niet open-source is... thank god dat het dat niet is... denk dat we genoeg scheet-apps gezien hebben... fijn dat er nu op kwaliteit geselecteerd word...

dan windows 7 .... dat dat touchklaar is.... ik zeg gebruikersgemak? .... succes met je dikke vingers, lijkt me een hel en meer iets van : kijk eens wat wij kunnen.... ipv dat t echt handig is en makkelijker/ sneller werkt dan the good old mouse...

en apple van microsoft? uhm, is het niet dat microsoft aandelen heeft in apple.... volgens mij is dat de enigste connectie die ze nu nog met elkaar hebben... bill gates is zowat begonnen bij apple... dus dat het van microsoft is een sprookje, zijn elkaars concurrenten juist.

maar nu muziek: mij lijkt het geweldig als meer merken dit soort "groovegear" omtoveren naar een digitale versie... en voor niet veel geld aanbieden, dan heb je binnen no time je geld er zo uit... en dan een soort digitale midi patchbay waardoor je via multitasking op de ipad de boel kunt syncen op 1 ipad :D...

andere mensen nog ideeen?
 
Tja die iPad is lang niet zo revolutonair hoor, 10 jaar geleden had je al vergelijkbare tablet pcs maar dat is nooit aangeslagen. Dell doet het dan beter IMHO http://www.dell.com/tablet
 
PRACHTIG die dell :P... een windows-pc die je met je vinger bestuurd, de normale windows 7 interface dat totaal niet aangepast is voor de grofheid van "vingeren" ;)....
maar gelukkig maken ze zelf al een opsomming van wat deze "enorm mobiele" bak plastic kan

scroll through large web pages
zoom in on graphics, photos or online maps
enlarge emails to aid reading
close your screen
collaborate in real-time
and more

ik ben om ;)...
ppssttt niet doorvertellen maar ipad is NIET een media apparaat gebruiksklaar gemaakt voor aanraakfuncties (zoals oa die dell) maar een aanraak apparaat gemaakt voor mediafuncties ;)...

de techniek is misschien niet nieuw, de doelstelling wel
 
Nee hoor. Je maakt een app en die meld je aan waarna hij wordt gechecked. Als hij wordt goedgekeurd komt hij in de appstore en krijgt Apple een percentage van de verkoopprijs van ieder verkochte app. Maar verkoop je niks dan ben je dus ook geen geld kwijt.
dan meld je hem toch niet aan...
 
Je begrijpt me denk ik verkeerd.
Iets in de Appstore zetten wil toch niet meteen zeggen dat je ook daadwerkelijk iets verkoopt?
 
Lange tijd stond iElectribe op 1 bij mij, maar nu is er M3000 HD.. Super super vet.
 
Back
Top