Vintage gear op Ebay.....

http://cgi.ebay.nl/LINN-9000-DRU... ..istie nogniet hier wordt t wel duurder :P
 
watngeld voorn delay ..bbd?
metmodulatie [ook alemaalt zelfde v] voormij geen vintage delays mer duur
klinkt als .........:P

klinkt als wat?

Zit hem meer in hoe zij over hun nek gaan met feedback wat mij betreft. Heb een oude korg analoge delay die gromt als een kater met koppijn die op zn staart wordt getrapt.
 
Nee dat valt wel mee.

Het osc board is onstabieler en het filter klinkt iets vetter.
Maar hij is echt veel mooier gemaakt van binnen dan de latere mini's, wel leuk om te zien maar niet echt belangrijk kwa sound natuurlijk:).

cool...van die "we zijn net begonnen dus handwerk" machines.Daar ben ik gek op..heb nu een Arp Soloist..die is ook helemaal handwerk.
 
Hij staat nu bij st Eric..Omdat ie anders is dan de Pro Soloist kan ie full scale via CV/Gate worden aangestuurd..Op youtube staan wat dikke voorbeelden.
 
slik, is 1800 tegenwoordig al een redelijke prijs voor een Odyssey? Wat een inflatie...Een jaar of 5 geleden, toen ik al wel interesse maar nog geen geld had voor zo'n synth, waren ze 700€ ofzo. Aan dit tempo kan ik zijn inflatie niet eens bijhouden met sparen. :D
 
met sommige synths begint het een beetje op een gekkenhuis te lijken.
maar bekijk het aan de positieve kant,
waarschijnlijk is jouw giga formant over enkele jaren >10.000 waard.
zou mij in ieder geval niets verbazen.
steeds meer synths beginnen bij een eigenaar terecht te komen die hem (bijna) niet meer wegdoet.
dus er is cq komt een soort van schaarste, lijkt het wel.
:mega:



slik, is 1800 tegenwoordig al een redelijke prijs voor een Odyssey? Wat een inflatie...Een jaar of 5 geleden, toen ik al wel interesse maar nog geen geld had voor zo'n synth, waren ze 700€ ofzo. Aan dit tempo kan ik zijn inflatie niet eens bijhouden met sparen. :D
 
slik, is 1800 tegenwoordig al een redelijke prijs voor een Odyssey? Wat een inflatie...
Begin dit jaar heb ik mn 1,5 jaar eerder geservicede ody mkII zonder moeite voor 1800 verkocht... Dit was incl. flightcase, verzendkosten naar Hongarije en adsr mod van StEric...Met de verkoop heb ik behoorlijk winst gemaakt. Hierdoor heb ik op mijn kosten de rubbers onder de toetsen door Eric laten vervangen, ondanks dat ik de verkoper had verteld dat 2 toetsen niet lekker waren. Ik vond het belangrijker dat de synth 100% in orde was, dan dat ik er meer aan zou verdienen met evt. een hoop gezeur als gevolg...

Er is zoveel leuks op modulair gebied om een leuk systeem samen te stellen en vintage apparaten zijn eenmaal meer onderhoudsgevoelig.. Voor 1800 koop ik liever van Rob Hordijk of Malekko/Wiard een 2vco systeem
(een appel met peren vergelijking :P)....
 
Back
Top