Altair E-3 Modulaire mixer

92SDO

Stamgast
Lid sinds
26 september 2015
Berichten
163
Locatie
Amsterdam
Ik dacht ik post 'em hier even. Faillissementsveiling van een Altair E-3 Modulaire mixer. Geen idee of dit een goede mixer is maar de nieuwprijs is € 34.000,00 en het hoogste bod is tot nu toe € 530,-. Zie hier --> https://www.bva-auctions.com/auction/lot/29032/9646274

MAIN COMMON FEATURES

  • 16 EQ (8 band paragraphic)+DYNAMICS, DSP based (AUX, GRP, MTX outputs)
  • 8 VCA Motorised Masters
  • 8 Master MUTES
  • 100 Scene & Mute Presets with SD/MMC card storing
  • Simultaneous AUX/GRP Functionality: FOH/Monitor/Both
  • 16x8 MATRIX, under digital control for a clear console layout
  • All Balanced, Dual Jack Insert points
  • Super 4 band EQ on Inputs (H&L vary. Freq+Shl/Peak, 2 Mids full parametric (LF, HF peak/shelving )
  • Cable Test function on each input
  • VCA Solo in AFL/PFL mode. Now, you can listen the VCA group
  • Channel Input with transformers* (* on demand)
  • Combo (TM) Input Connectors
  • FULL Meter Bridge: LCD+24 x 20 led Bars + 4 Vu-Meters
  • Robust, and light Power Supply with redundant connections
  • Custom signal path, internally selectable
  • Linking consoles facilities included
 
Qua uiterlijk heeft ie wel een hoog Allen & Heath gehalte.
Verder nog nooit van dit merk gehoord(zou Spaanse makelij zijn), behalve een Russische synth die Altair noemt.
 
Dan heeft hier iemand voor iets meer dan 600€ incl kosten een alleraardigst mixertje gekocht!

Ik zou me zelf wat ergeren aan het feit dat de meter bridge LED bars niet uitgelijnd zijn met de kanalen, maar dat ben ik dan weer he.
 
Dan heeft hier iemand voor iets meer dan 600€ incl kosten een alleraardigst mixertje gekocht!

Ik zou me zelf wat ergeren aan het feit dat de meter bridge LED bars niet uitgelijnd zijn met de kanalen, maar dat ben ik dan weer he.

En een bedankje voor de tip, hó maar! :beard:
 
Vroeger waren mensen nog dankbaar, maar die jeugd van tegenwoordig! :beard::beard:

Ik heb hem niet gekocht he, ik zou niet weten wie de koper is. Tegen dat ik het zag was de veiling al afgesloten. :):z Was ook nog eens in het dorp naast mijn woonplaats. Enfin, ik heb toch geen plaats voor zo'n monster in de nieuwe hobbyruimte dus erg is het niet.
 
Back
Top