Focusrite Scarlett

Alcje

Ouwe rot
Lid sinds
7 september 2008
Berichten
820
Hey mensen! :-)

Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden van de focusrite scarlett plugin series.

Deze zijn afgeleid (volgens focusrite) van de red series.

Nu worden op veel forums deze plugins een beetje afgedankt als dat ze hetzelfde zouden zijn als de saffire plugins die je bij je interface krijgt.

Maargoed daar ben ik het toch niet mee eens. Ik moet eigenlijk zeggen dat de EQ (en dan voor mijn toepassing) voor vocalen dus, echt lekker is :-)

Stond er wel van te kijken :-)

En voor maar 99 dollar kan je geen miskoop doen denkik zo :-)

Hebben jullie er al mee gespeelt?

622620.jpg
 
Gek genoeg niet vanaf de site te vinden maar via google wel: klik
 
Dat komt omdat hij alleen nog in america te bestellen is. Waarom mag joost weten.

Ik ben hem nog aan het testen, maar hijs wel nice :)

Heb hem besteld bij sweetwater :-)
 
Ja stom is dat he. Heb geen flauw idee waarom. Misschien dat hij eerst daar gereleased word. Ik bestel meestal toch dinge nuit duitsland of america. Dus dat boeit opzich niet zoveel :-)
 
Al zeggen de looks van een plugin in 1e instantie niks over de kwaliteit en/of de sound, maar het ziet er zeer gelikt uit.. en een goede plugin verdient een goede GUI. En van Focusrite mag je kwaliteit verwachten, dat hebben ze bewezen.

Ben benieuwd, wil wel eerst een demo ervan checken.
 
ik kan hem niet eens proberen
je moet dan een licence file invoeren of verder gaan met internet activatie?


Scarlett Plug-in Suite 1.1 Installer


Downloadable installers for Scarlett Plug-in Suite 1.1. A license is required to activate the software
 
Heel even mee gestoeid, ben er niet zo weg van. Eq klinkt een beetje harsh in het hoog en de compressor is niet mijn ding.
 
Back
Top