Korg Electribe esx1 headphone

Deepimpact

Nieuwkomer
Lid sinds
9 Maart 2010
Berichten
16
Hoi hoi,

Ik heb onlangs een korg electribe esx1 gekocht, nu heb ik alle manuals doorgelezen en ik kon nergens vinden hoe ik bijv tijdens het selecteren van een sample die output alleen naar de headphone jack kan sturen, die komt ook over de line-out.
Da's niet echt handig om bijv livesets te spelen, iemand hier ervaring mee? Weet iemand hoe je hem zo kan krijgen dat hij dus tijdens de sample select die geluiden niet naar de output stuurt?
 
de geluiden die men wel mag horen naar 3 en 4 routen misschien?
Ik weet het ook niet....volgens mij is de exs niet bedoelt voor zulks gebruik.
 
Ai. oke bedankt, ga eens even zoeken hoe ik dingen kan routen naar andere outputs.
 
Demolektron: Nee, ik heb alleen een electribe staan, als ik hier een beetje mee overweg kan dan komt er natuurlijk meer spul bij, maar wilde eerst eens even kijken hoe me dit af zou gaan.
 
Demolektron: Nee, ik heb alleen een electribe staan, als ik hier een beetje mee overweg kan dan komt er natuurlijk meer spul bij, maar wilde eerst eens even kijken hoe me dit af zou gaan.

ok,je hebt er in ieder geval lang plezier aan, ik gebruik m zelf ook veel maar wat jij bedoeld met die koptelefoon dat gaat niet. je kan m wel via individual out laten gaan maar dan heb je min. een 2kanaals mixertje voor nodig en dan lukt t wel met de koptel. aangesloten op de mixer. hou er rekening mee dat de tube gain niet werkt op de indiv.out!

:)
 
demolektron: Oke, dankjewel. Ja mixer is waarschijnlijk iets wat ik toch binnenkort wel aanschaf. Bedankt in ieder geval voor de toelichtingen.
 
Back
Top