Slagsmalsklubben - 20/3 Antwerpen

Eh, moderator kan je dit naar "uitgaanstips" verplaatsen ? Had even slecht door dat dit voor eigen optredens was (had "ga je naar een optreden" gelezen voor "ga je optreden"). Sorry ...
 
hun album "Boss for Leader" is geweldig! prachtige blije synth-muziek. hun oudere werk is eigenlijk alleen intressant voor de liefhebbers van 8 bit en kazige casio's :)
Live heb ik ze nou 2x mee mogen maken en beide keren was het erg kort. ook viel bij het 2e optreden hun laptop uit wegens oververhitting en dan kunnen ze ineens niks meer :s
voor het synth spotten is het wel erg leuk! ze hebben veel mooie analoogjes en rennen heen en weer tussen de apparaten. op een gegeven moment stonden ze met 4 man op 1 synth te spelen/knoppen te draaien en dat was wel erg bruut :D

Essential tracks van die gasten: Övinsköra, Heant, Sponsored by Destiny en Kasta Sten

in bovengenoemde youtube: de openingstune is Cresendolls van daft punk :)
 
Ik heb ze nou 3x gezien ofzo. Qua muziek vond ik het niet zo geweldig, maar wel heel leuk en voor herhaling vatbaar;-) Ze nemen zichzelf volstrekt niet serieus en komen volgens mij vooral naar Nederland om de coffeeshops te bezoeken:P
 
luister dan nog maar eens goed naar kasta sten :P je kan die onmogelijk slecht vinden (tenzij je knallende koppijn hebt natuurlijk)

 
Back
Top