BakeBrain #3 Worm Rotterdam, vrijdag 20 mei, gratis acid/techno/italo/braindance

pistolenedje

Stamgast
Lid sinds
3 februari 2011
Berichten
313
Hoi allemaal,

Vrijdag 20 mei a.s. organiseer ik samen met vrienden alweer de derde editie van ons supertoffe acid/techno/newbeat/italo/braindance avondje in de WORM (Rottterdam), of om precies te zijn: de foyer naast de Wunderbar. We combineren vinyl/cd djs met live electronic performances (dus vinyl en bergen gear). De afgelopen 2 keren waren goed bezocht en supergezellig, deze keer beloofd ook weer heel tof te worden met het voordeel dat we nu om 23.00 beginnen en tot 04.00 door mogen gaan!! =)

Check hier het facebook event: https://www.facebook.com/events/197931183898252/

Entree is GRATIS..

En voor gratis krijg je dan (sorry voor het Engels):

* NAVDA (Live Performance) - also owner / founder of the relatively new Rotterdam based underground techno / acid label named Sinister Society, will be live performing. Expect some classic oldschool acid and dark techno vibes!

* Acid Jugend (aka ikzelf) (Live Performance / DJ-Set) - Live improvisation set, creating old school acid and distorted industrial techno loops with his various beloved drummachines. Also doing a DJ set! (acid/techno/newbeat/italo/wave).

* Klankman (DJ-Set) - is back, but now DJing vinyls with his favourite twisted acid records and gritty techno, using extra effect pedals and obscure mixers!

* Acid Ray (DJ-Set) - Our own psychedelic electronic acid wizard behind the decks, playing his most beloved acid, italo and house tracks from his extensive vinyl collection!

* VJ Facedbased - will be projecting superspaced out hypnotic and psychedelic visuals onto the walls, ceiling and you!

ALLEMAAL KOMEN DUS!! :)
 
Nog afgezien van ons event:

Als je zelf ook graag een keer op wilt treden op Bakebrain (er komen er zeker nog 2 aan na de zomer), dan kan dat misschien wel..

Stuur mij een PM!

Waar zijn wij niet naar op zoek:

- DJ's (tenzij je ultravette acid/braindance of italo vinyl skills hebt, dan valt er over te praten 8) )
- laptop artiesten (dus mensen met alleen een laptop).

Waar zijn wij wel naar op zoek:

- Mensen die een toffe electronische liveset met hardware neer kunnen zetten in de acid / techno / newbeat / braindance hoek. Het publiek komt om te dansen, dus liever geen superabstracte ambient ofzo (dat is ook vet, daar organiseer ik toevallig weer een ander feestje voor ;) )
- Ga uit van minimaal een half uur tot ongeveer drie kwartier. Als het superbriljant is en het slaat aan wat je doet kan een uur ook wel.
- Stuur mij een liveset (wetransfer / soundcloud / ongeveer half uur).
- alles van supergelikte elektron setups tot aan elkaar geduct teepte volca beats met modulaire supernintendo zilverfolie modulars. allemaal welkom (VET!) :)
 
Na het kijken van het filmpje wel gelijk zin om muziek te gaan maken! A.s vrijdag...mmmmmm
 
Back
Top