Boozy Woozy

tja echt dit is zo f*cking zielig gewoon. dat hele tijd jatten van mensen en dan nog zo'n afgelepte versie ook. als het nueens wat goeds was ok dan maar dj boozy woozy etc naja het is gewoon commerciel etc. wedden ook dat ie fake is... hij maakt het denk niet eens zo heel erg zelf. denk dat ie gewoon dat recordertje heeft met die zooi en dat naja beetje aanelkaar draait... tis ook geen echte DJ naar mijn mening.

een dj is in mijn ogen iemand die:
Ergens draait en daarzo diverse plaatjes aan elkaar draait zeg maar waar mensen dus op dansen. NAja soms wat geinige dingen mee doen enzo. beetje pielen maar tis mixen. geen nummers verkrachten of aanranden en er een zogenaamde hit mee scoren....

Echt ik vind het zo jammer dat dit soort troep ook de goede bands de das om doen. Om even mijn persoonlijke favoriet weer eens te nemen als voorbeeld. Ze zijn uitelkaar gegaan door deze onzin. Omdat de muziek gewoon niet meer in de smaak valt. Mensen vinden zelfgeschreven dingen die eens heel ongewoon zijn in muzikaal opzicht mooi. (Al staan hun wel 2X in de top 20 van beste albums allertijden en daarbij ook de nummer 1 plaats...)

Tja tis zo zonde dat alles tegenwoordig zo gaat. Mooie lange nummers van kwartier of langer worden niet meer geschreven helaas =(
 
Is toch allemaal hetzelfde BoozyWoozy ,Jan Wayne en Scooter trekken allemaal ideen van een ander weg :(
En nu vind ik het ook 3 keer niks maar je kunt niet ontkennen dat ze niet goed bezig zijn! Ik bedoel dus dat ze commercieel goed in de markt liggen (hoewel ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om The Logical Song van Supertramp te moeten verkrachten)

Ik persoonlijk vind ook dat het Muzikale IQ van de hoofdmoot ook drastisch gedaald is (helaas natuurlijk)
Het is gewoon een feit dat een omhoog gepitched stemmetje en een duitser die in het engels staat te roepen dat de Bassdrum eraan komt toch goed scoort ! (dat zegt al genoeg)
En Tja BoozyWoozy.......Ik vind dat ze origineler kunnen (en vooral met die apparatuur pffff lees maar de Interface)
maar dan wordt het waarschijnlijk niet geslikt dus dan krijgen we van die brak :r :r :r :r

Nu heb ik zelf ook eens een poging gedaan om van die Brak te maken en het is me aardig gelukt vind ik zelf :D

Lawinegevaar (a'la Boozy Woozy)



(Was niet serieus bedoeld maar voor Carnaval excuses voor alle schade :D :D :D :D :D :D :D )
 
Wist je trouwens wel dat in het nieuwe nummer van snorscooter een tune zit gejat dus van gielen,exact dezelfde Tune.
ach ja.

:smeris:
 
Cool hahhhhahhhaaaaaaaaa cool nr opsturen naar die lui!
 
Het ongedwongene in muziek is helemaal weg. 't is echt 96% commerciele, domein-gesneden ..[vul zelf in] .Kan toch niemand blij mee zijn>?

Als het doorzet [kan het nog verder doorzetten??] ben ik helemaal weg. Nou ja, de geschiedenis is golfbeweging, altijd al geweest.
 
Nou , dat je deze *&*^&muziek maakt is 1 ding!

Maar het zielige is dat er mensen zijn die dit daadwerkelijk kopen !!!:duivels: :duivels: :r
 
Origineel geplaatst door Bass
Nou , dat je deze *&*^&muziek maakt is 1 ding!

Maar het zielige is dat er mensen zijn die dit daadwerkelijk kopen !!!:duivels: :duivels: :r


ach dat is ook al niet meer het geval..lang leve het internet en file-sharing ;) imho zijn het toch meestal deze uitgemolken bubblegum-crap producerende acts die het meeste last hebben van het hele MP3 gebeuren.... en ik heb er niet eens een probleem mee..als ik de gemiddelde zaterdagmiddag in de plato zie hoe druk het daar is met mensen die gewoon 20 euro voor een CD met "fatsoenlijke" muziek uitgeven dan weet ik wel genoeg..... maarja..als je muziek met een houdbaarheids-datum van 1 week uitbrengt en deze door de strot van de pubers jaagt die al hun zakgeld toch al aan idols-SMS'en uitgeven, tja, dan moet je niet raar opkijken dat ze jou 1dags-hitje gewoon downloaden voor nop, tot de volgende oetsieboetsiewoetsie-trek ineens op nummer 1 staat
 
Ik heb gisteren boozywoozy nog gezien op het museumplein. Was inderdaad ook weer zo'n superstandaard optredentje................ niet echt heel bijzonder.

Toch is dit wel de muziek die platenmaatschappijen overeind houdt. En zonder hen heeft de rest van de artiesten helemaal geen kans (ook al is die kans nu minimaal).
 
Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik heb gisteren boozywoozy nog gezien op het museumplein. Was inderdaad ook weer zo'n superstandaard optredentje................ niet echt heel bijzonder.

Toch is dit wel de muziek die platenmaatschappijen overeind houdt. En zonder hen heeft de rest van de artiesten helemaal geen kans (ook al is die kans nu minimaal).

imho is het juist dit soort korte-termijn muziek die de platenmaatschappijen onderuit helpen....toen het internet er nog niet was kwamen ze hier nog zo'n beetje mee weg, maar nu niet meer... platenmij's moeten gewoon weer meer investeren in lange termijn kwaliteits-artiesten...... investeren is het woord, niet meer snel willen cashen....
 
Het is natuurlijk niet OF / OF : daarmeer bedoel ik : het is boozy woozy EN interessante experimentele muziek. Het is meer de functie van de muziek. Als fitness oefening en gewoon lekkere entertainment ga je niet altijd naar schitterende complexe nummers en details luisteren.
B.W. is gewoon bedoeld als entertainment, en respect daarvoor! Alleen als er alleen maar entertainment muziek gemaakt wordt [w.b. TV: de omroepen hebben daar dus richtlijnen voor] slaat het nogal dood.

greeetz, Marcel.
 
Origineel geplaatst door BananaWorld
Ik heb gisteren boozywoozy nog gezien op het museumplein. Was inderdaad ook weer zo'n superstandaard optredentje................ niet echt heel bijzonder.

Toch is dit wel de muziek die platenmaatschappijen overeind houdt. En zonder hen heeft de rest van de artiesten helemaal geen kans (ook al is die kans nu minimaal).

Ik heb die gast een keer zien optreden, foute MC d'r bie, en een draaitafel op het podium die ie het hele concert niet aanraakte, hij stond er maar een beetje achter met z'n handen stoer over mekaar, voor dit soort mensen kan ik geen respect opbrengen, ik was vroeger gek van 2unlimited, en dat was lang niet zulke zielloze muziek als die van boozywoozy, tenminste nooit 2 keer bijna hetzelfde nummer achter mekaar uitbrengen.
Wat hij doet is gewoon geld verdienen over de rug van kleine kinderen die zo lekker hype gevoelig zijn, en daar kan ik geen respect voor opbrengen dat is gewoon smerig, ik kan me niet voorstellen dat platenlabels geen betere muziek krijgen aangeboden, dit soort troep word gewoon kunstmatig populair gehouden omdat het lekker goedkoop is (kost echt niet langer als 2 uur om zo'n nummer te produceren, probeer het zelf wel eens in een melige bui)
platenmaatschappijen zijn heel erg fout met hun gezeur dat de muziekverkopen dalen door mp3's van internet, ze moeten gewoon weer goede muziek uit gaan brengen, er zijn genoeg labels die zat geld verdienen met goede muziek...
 
De kids van nu denken gewoon anders over muziek dan de wat ouderen.

Niet dat ik zo'n ouwe lul ben ofzo maar ik zat laatst op een feest met iemand van een jaar of 18 te praten en vroeg hem van wat voor muziek hij hield en wat hij goed vond en of hij wel eens cd's of platen kocht.

Hij kocht dus niks maar deed alleen maar aan downloaden omdat er op een cd uit de winkel maar zo weinig nummers konden en op een mp3 cd wel 10 keer zoveel :stupid. Hij had wel eens een cd gekocht maar dat was omdat die niet op internet te vinden was. Vond muziek kopen zonde van het geld en gaf het liever uit aan feesjes, mobiel bellen en kleding.

Hij kon niet begrijpen dat ik liever een cd in de winkel koop omdat je dan iets in je handen hebt waar met bloed, zweet en tranen aan gewerkt is en wat er ook soms qua artwork nog erg leuk uitziet.

Volgens mij moeten de platenmaatschappijen zich heel snel heel hard achter de oren krabben want ze werken met die baggerproducties van zo'n Scooter en Boozy Woozy niet echt mee om te zorgen dat mensen muziek kopen ipv downloaden
 
Jongens ik mag dan wel een trance-trutje zijn maar ik vind scooter toch echt wel goed, en ja ook andere commerciele trance. Maar ik ben schijnbaar niet de enige, waarom zou deze "troep" dan anders in de top40 staan?????

Wat me wel opvalt is dat de (niet (hard) trance) stylen die hier op het forum gemaakt worden niet echt in de top40 staan (acid, electro, etc).
 
Origineel geplaatst door Blinx
Jongens ik mag dan wel een trance-trutje zijn maar ik vind scooter toch echt wel goed, en ja ook andere commerciele trance. Maar ik ben schijnbaar niet de enige, waarom zou deze "troep" dan anders in de top40 staan?????

Omdat het single kopend publiek tussen de 8 en 16 jaar oud is?

ot: Kikker weest welkom, leuk er nog een tukker bij te hebben hiero ;)
 
Origineel geplaatst door The Q
Omdat het single kopend publiek tussen de 8 en 16 jaar oud is?

ot: Kikker weest welkom, leuk er nog een tukker bij te hebben hiero ;)

kan je tegenwoordig uberhaupt nog singles kopen? en wat kost dat dan nu?
 
Origineel geplaatst door olafmol
kan je tegenwoordig uberhaupt nog singles kopen? en wat kost dat dan nu?

Heel Idols was toch opgezet om 'de single verkoop' weer op te krikken?
 
Re: Nee hoor

Re: Nee hoor

Origineel geplaatst door DeLoN
Alle tunes van dr.dre zijn gewoon pakkend...
Nog al llogisch dat de dance versies aanslaan:duivels: >:| :D

idd! al die shit zijn gewoon dr dre rippoffs!:stupid

boozy woozy suckt vet! moet je es kijken wat je in zo'n studio kan maken, man. Dan ga je toch niet die bagger maken? Ik durf te wedden dat ie ut zelluf ook niet mooi vind. Ok hij is misschien handig, maar de shit die hij maakt verdient geen respect. Op deze manier haal je het hele niveau van de commerciele (dance)muziek naar beneden. Er is ook geen keuze voor de consumenten als dit soort bagger wordt aangedragen als materiaal voor de charts. Mensen zoals wij 8) die echt serieus voor de muziek bezig zijn, of iig gepassioneerd bezig zijn met wat mensen aan moet spreken krijgen de kand niet om muziek uit te brengen.

Het zijn vooral de kinderen van rijke ouders en wannabe "trancegozers en wijven" die cool willen zijn en een dreun van boozy woozy in de auto draaien.



Genoeg gekotst. Jullie zijn in iedergeval niet de enigen die er zo over denken, sterker nog ik denk dat ik me er meer aan erger dan jullie allemaal tesamen! :r
 
Origineel geplaatst door Bahamut
[Bdan heb ik nog meer 'bewondering' voor een straatmuzikant die amper een instrument kan bespelen en in weer en wind buiten staat om een paar centen te verdienen voor nieuwe drugs.... [/B]

PRECIES!8o)
 
Origineel geplaatst door The Q
Omdat het single kopend publiek tussen de 8 en 16 jaar oud is?

Ik koop zelf geen singletjes of zo maar ik heb dan wat albums van onder andere scooter sylver en lasgo. He en dan ben ik 21.... Maargoed de verkoop van albums bepaald ook voor een groot deel de successen van een artiest (of groep) en deze worden niet door kinderen tussen 8 en 16 gekocht omdat die te duur zijn...

Maar jij beweer dus dat alleen deze leeftijdsgroep singles koopt?? Niet mee eens, maar dan zal ik ook wel met ander soort volk omgaan dan jij (met volk doel ik op muziek stijl begrijp me niet verkeerd)
 
Back
Top