Boozy Woozy

Origineel geplaatst door Blinx

Maar jij beweer dus dat alleen deze leeftijdsgroep singles koopt?? Niet mee eens, maar dan zal ik ook wel met ander soort volk omgaan dan jij (met volk doel ik op muziek stijl begrijp me niet verkeerd)

chill dude; reden waarom ik dat zei was omdat je vroeg waarom dat in de top 40 stond.

Ik heb het eea aan marktonderzoek gedaan binnen de platenbranche vandaar dat ik de leeftijden even noem. Het is ook precies wat je in je posting zegt: de kids hebben geen geld voor cd's, daarom kopen ze (maxi)singles. (vraag je maar 's af waarom een snoepfabrikant nu met die Jim van Idols een single-aktie houd...)

Ga nog regelmatig om met mensen (wel 15 maar goed, tis het zusje cs van mijn vriendin) die Scooter/Boozie/Clubheads goed vinden maar moet ik daarom ze ook goed vinden?

Als je ff mijn andere posts leest dan weet je dat ik niemand afzeik om zijn/haar muziek(smaak)
 
Laatst gewijzigd:
WOW!!! ik schrok ff; ik zag 'BoozyWoozy' als thread staan en dan nog meer dan 80 reakties!! Gelukkig gaat 't ook over andere dingen!! Beetje teveel aandacht anders voor zoiets.. ;)
Maar ach, hij heeft een platen deal....:(
 
chill dude; reden waarom ik dat zei was omdat je vroeg waarom dat in de top 40 stond.

Ik heb het eea aan marktonderzoek gedaan binnen de platenbranche vandaar dat ik de leeftijden even noem. Het is ook precies wat je in je posting zegt: de kids hebben geen geld voor cd's, daarom kopen ze (maxi)singles. (vraag je maar 's af waarom een snoepfabrikant nu met die Jim van Idols een single-aktie houd...)

Ga nog regelmatig om met mensen (wel 15 maar goed, tis het zusje cs van mijn vriendin) die Scooter/Boozie/Clubheads goed vinden maar moet ik daarom ze ook goed vinden?

Als je ff mijn andere posts leest dan weet je dat ik niemand afzeik om zijn/haar muziek(smaak)

Maar veel andere mensen zeiken het wel af, niet dat ik me aangesproken voel wat iemand anders van trance vind moet ie helemaal zelf weten. Maar de positiefe opmerkingen in deze thread waren op een hand te tellen. vandaar dat ik misschien wat un-chilled overkom.
 
Origineel geplaatst door Blinx
Ik koop zelf geen singletjes of zo maar ik heb dan wat albums van onder andere scooter sylver en lasgo. He en dan ben ik 21.... Maargoed de verkoop van albums bepaald ook voor een groot deel de successen van een artiest (of groep) en deze worden niet door kinderen tussen 8 en 16 gekocht omdat die te duur zijn...

Maar jij beweer dus dat alleen deze leeftijdsgroep singles koopt?? Niet mee eens, maar dan zal ik ook wel met ander soort volk omgaan dan jij (met volk doel ik op muziek stijl begrijp me niet verkeerd)

tussen 8 en 16 kocht ik me failliet aan cd's, alles wat ik had ging er aan op, na 16 alleen nog vinyl :dj:
die albums van scooter en sylver en lasgo luister je die voor dat je muziek gaat maken met je indrukwekkende gearlist? dat je dan even weet hoe het niet moet?
 
Origineel geplaatst door Kikker
tussen 8 en 16 kocht ik me failliet aan cd's, alles wat ik had ging er aan op, na 16 alleen nog vinyl :dj:
die albums van scooter en sylver en lasgo luister je die voor dat je muziek gaat maken met je indrukwekkende gearlist? dat je dan even weet hoe het niet moet?

Ik luister graag naar die cd's, en ja het heeft invloed op de muziek die ik maak. Maar ik maak het niet na.

Maar euh wat is er mis met mijn gearlijstje?? :confused:
 
Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
BLINX.................................




Verrader!!!

:confused: Euh hoe bedoel je?
 
Ja....Heb blinx al ge pb..t , dat het een grapje was in de zin van.....

Spotte met boozy..

(Dat we unzere boozy teveel aandacht geven d.m.v threath, en dat we zo ver gaan dat we mekaar verrader gaan noemen als iemand wel van boozy houdt :dubbel:).

No offence... excl. Boozy...........and............Woozy.

Mijnere grande Excusmoi!
 
het publiek is ervoor of niet. Klaarblijkelijk vinden de doorsnee jongeren dit goed. Waarschijnlijk omdat dit een apparte kick geeft in een fuifzaal. Hun favo rap melodie wordt plots een plaat om op te springen.


verdomme zijn dat die gasten van hiphop dont stop....kapot meoten ze....nu denkt mijn neefje dat dat samne met r "ik neuk kindjes" kelly en ja rule hiphop is....gevaarlijk...

na simpele muziek zonder ziel doet me niks...dit dus ook niet
 
Back
Top