MS20 voor een normale prijs (<1000 euro)

Status
Please reply by conversation.
lachen man die gast.

Dit is de advertentie. Lijkt me ook een hoax. hij heeft 'm verkocht voor 350, maar kreeg telefonisch een bod van 1000 euro (achteraf).

Ik heb 'm ook ff gebeld, hij zegt: ik heb nog wel een groovebox van roland. Heb je daar interesse in.
Ik heb maar niet gevraagd of die grijs was en uit de jaar 80.

Ik verwacht ook zomaar dat de adverteerder hier mee leest :engel:
 

Attachments

  • lachen.JPG
    lachen.JPG
    24,9 KB · Bekeken: 58
Het enige voordeel dat mensen zoveel bieden is dat je er vrij zeker van kan zijn dat je hem voor hetzelfde geld of met winst kunt lozen.

Maar ik vind >1000 voor een MS20 wel erg struis. Het is een leuke synth, maar ik zou dan lekker doorsparen voor een Voyager ofzo.
 
Denk het niet, maar kom. Als iedereen met 1500 zakken gaat beginnen zwaaien naar de eerste de beste MS20 die verschijnt... 2 jaar geleden zag ik nog prijzen ver onder de 1000 euro. Toen ineens flipte iedereen. Belachelijk.
 
Nou, ergens is het wel begrijpelijk. Veel mensen willen hem heel graag hebben. Jij ook.

Het verschil tussen de anderen en jij is dat zij het geld er WEL voor over hebben, en ze dus voor je neus wegkapen. Dus je zult het bedrag op moeten hoesten of hopen dat je heel veel geluk hebt. Meer opties zijn er niet echt denk ik.
 
Meer opties zijn er niet echt denk ik.
een beetje kneuzen en z..ken erover op het forum, vrij nutteloos inderdaad
ps, m'n eerste ms20 betaalde ik 900 gulden 2dehands voor. eigemlijk zijn ze vrij constant met de geldontwaarding meegegaan sinds die tijd ( 1979)
 
Ik lees hier ook vaak van dat gezeik dat ze de MS-20 niet goed genoeg vinden, nou voor industriële muziek is het gewoon de beste synth die ooit gemaakt is. Dus waarom die prijzen dan zo omhoog schieten snap ik niet zo. Willen mensen een ms-20 omdat het geluid goed is of alleen maar omdat "vintage" helemaal hip is? Want samen met de 700s, 770, 800dv, ms-10, ms-50, sq-10 en monopoly vind ik dit de beste korg producten ever.
 
Ik lees hier ook vaak van dat gezeik dat ze de MS-20 niet goed genoeg vinden, nou voor industriële muziek is het gewoon de beste synth die ooit gemaakt is. Dus waarom die prijzen dan zo omhoog schieten snap ik niet zo. Willen mensen een ms-20 omdat het geluid goed is of alleen maar omdat "vintage" helemaal hip is? Want samen met de 700s, 770, 800dv, ms-10, ms-50, sq-10 en monopoly vind ik dit de beste korg producten ever.

Mee eens...ik denk dat ie zo duur is omdat het een van de beste Korg producten ever is...Het is een schitterende synth.
 
Alleen de MS-20 voor mij interesant genoeg om van zuid holland naar limburg de trein te nemen. De re st is niet zo mijn ding.
 
Mee eens...ik denk dat ie zo duur is omdat het een van de beste Korg producten ever is...Het is een schitterende synth.

Heb er ook één gehad , ...20 jaar geleden gekocht,... van genoten,.. maar 2 jaar terug niets spijt van dat ik hem verkocht heb.

Een beetje relativeren van "de beste producten ever" in de tijdsgeest is bij deze wel op zijn plaats.
In die tijd was er niets, en kwam de ms20 inderdaad als uitblinker tevoorschijn in de opstormende muziekscéne,... en heeft hij lang volgehouden ook.

... maar nu, moet je toch min of meer toegeven dat je zijn 2vco's met filtering toch wegveegt met ..... noem maar wat.
Het melancholisch vasthouden aan een legende is niets mis mee, want daar heb ik zelf ook nog wel last van,... maar is die éne basklank of drone van die goeie-ouwe ms20 nu zo denderend in je productie ? ... dacht het niet.
(en zeker niet als je er zo belachelijk veel voor moet betalen)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top