grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deze gast is ook grappig.
Verkoopt een RM1x en zegt: Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden nieuw gekocht...
Ik weet niet welke gearshop 11 jaar na introductie spullen nog steeds als nieuw verkoopt maar ik wil er graag eens rondsnuffelen :)
 
Deze gast is ook grappig.
Verkoopt een RM1x en zegt: Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden nieuw gekocht...
Ik weet niet welke gearshop 11 jaar na introductie spullen nog steeds als nieuw verkoopt maar ik wil er graag eens rondsnuffelen :)

Haha inderdaad, een sjaak is het wel hoor:

Inclusief:

Originele yamaha adapter.

(Ja dat mag ik wel hopen ja)

En voor veel te veel natuurlijk...
In wat voor wereld leven wij?!:r
 
De advertentie is aangepast. Het woord "nieuw" is weggehaald en de prijs is opeens veranderd (bieden vanaf €150).
Wellicht een forumlid die deze topic las? :)
 
Ahja, over leeftijd wordt zo hard gelogen door sommigen...Iemand bleef bij hoog en laag beweren dat zijn stereoset 3 jaar oud was, en werd zelfs wat kwaad op mij. En dat gewoon omdat ik hem erop wees dat op die set nog het oude Pioneer logo stond en mijn ouders hem 20 jaar geleden ook gekocht hadden. :)
 
De advertentie is aangepast. Het woord "nieuw" is weggehaald en de prijs is opeens veranderd (bieden vanaf €150).
Wellicht een forumlid die deze topic las? :)

nee, iemand die hem vroeg waar hij hem nog gekocht had;)
 
stond een memorymoog op 2dehands.nl voor 2400.
meteen gemaild;
Klopt het of niet dat dit verhaal al een paar keer op sf heb voorbij zien komen?

Hello,
Still for sale, used several times but is like new. I am looking for a seriously buyer, who will not make me to lose my time. Because I am from Spain and I don`t have much time I decided to ask help from a delivery company SEUR to handle the transaction for me. They have full warranty, the shipping taxes are very low and more then that you will have 5 days to inspect the package until I will get my money for it.
If you want more information's let me know. Thank you
 
@EDP: standaard oplichtersmailtje. Wel vervelend dat ze niet eens moeite doen om je eens een nieuw verhaaltje te laten lezen.
 
Nou moet het niet gekker worden?
Op MP onder de rubriek synthesizers een zogenaamde analoge sequencer, ten eerste zit dit object in de verkeerde rubriek, hoort eerder thuis in de rubriek kinderspeelgoed.
Dit is pas echt een grappenmaker :?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top