grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
kunnen mensen die weg zijn ook gebanned worden ?
ondanks dat ik toch ook wel een zwak voor ze heb en ze het beste toewens, maar liever niet meer hier
dus ...
sluiten en la maar lopen ?
 
Doet u mij maar zo'n hele grote!!!
Nee wacht even juffrouw,. doet u ze maar allemaal,.
Dan ga ik r ff lekker voor zitten!!
popcorn%20large%20group%20low%20rez.jpg
 
Zo gaat het wel vaker, mond vol over andere mensen als ze ergens geld voor vragen om vervolgens, als ze zelf iets hebben, 2 x de waarde voor iets te vragen.

Dat is in mijn optiek de grootste bron van ellende.
 
Er zit niet alleen ruis in de koppen van die Space echo, ook in je hoofd. Al je nou wilt dat ik werkelijk wegblijf, dan moet je me niet triggeren. Plaatst linkjes, terwijl jezelf ook geen helig boontje bent, maar zo wel wil overkomen. Hoe noemt men dat ook alweer? Zieltjes winnen, over de rug van anderen?
Ga nou maar lekker bieden op Marktplaats, dan doe je tenminste iets nuttigs. :doei:
En notabene, wist je dat ik het was, en hoe schreef je dat ook alweer! "We waren niet de beste vrienden" Dan had je dit kunnen verwachten, je deed dit bewust, of bent echt zo dom als het achtereind van een varken.

Beste ga nou eens niet zo over de zeik iedere keer als er een referentie word gemaakt naar je handel, wat dat betreft ben je bijna onaanspreekbaar. Als je op Ebay adverteerd etc dan kan je dit soort dingen verwachten. Zet je er overheen. Gert Verhoeven wil ook graag graantje meepikken en er is genoeg ruimte voor iedereen.
 
Haha, ja doe maar, om af te koelen:)

Gert je moet idd niet zo heilig boontje uithangen, dat je graag wat wilt verdienen ok maar als je schiet kan er teruggeschoten worden. In Nederland is het bijna onmogelijk om niet te worden afgeknald dus wen er maar aan.
 
is er een getalenteerd iemand hier op het forum die er wat plaatjes bij kan tekenen ?
het begint steeds meer op een stripverhaal te lijken deze treat
 
Gert je moet idd niet zo heilig boontje uithangen, dat je graag wat wilt verdienen ok maar als je schiet kan er teruggeschoten worden. In Nederland is het bijna onmogelijk om niet te worden afgeknald dus wen er maar aan.

Iedereen wil graag iets verdienen, maar het is helemaal niet gezegd dat er altijd en overal op wordt verdiend. Dat is ook helemaal mijn insteek niet. Mijn insteek is dat ik een leuke hobby heb: muziek maken. En af en toe switch je dan eens tussen muziekinstrumenten / effecten. Om het leuker te maken. En je vraagt wat de markt vraagt. Kijk, als je bereid bent om op onmogelijke tijden het hele land door te rijden (soms de of be) om iets te kopen wat je graag wilt hebben, daar soms ook rood voor staat etc etc, dan heb je de kans soms tegen een koopje aan te lopen wat je later met winst kunt verkopen als je weer wat anders wilt. Dat is dan lekker, maar niet meer dan verdienstelijk lijkt me.
 
lijkt me ook niets mis mee, maar de kleine kruideniers/ hollandse handelsgeest/ dominee's mentaliteit waart op dit forum soms een beetje als "the plague" in de middeleeuwen. gewoon niet te druk over maken en eigen plan trekkn
 
Iedereen wil graag iets verdienen, maar het is helemaal niet gezegd dat er altijd en overal op wordt verdiend. Dat is ook helemaal mijn insteek niet.

Gert please hou jezelf nou niet voor de gek.

Feedback gekregen na koop echo:

A) http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260649540348

Op MP te koop..

B) http://link.marktplaats.nl/374881205

dat is 100% winst als je hem verkocht krijgt.

Ik denk dat de winst de "rood staan" rente ruimschoots vergoed.

Dus wat je ook zegt je zal er altijd op af gerekend worden door het volk. Maak je vooral niet druk over.
 
och soms heb je een mazzeltje dat je iets tegenkomt wat je niet nodig hebt maar voor die prijs niet kan laten liggen ?
en als dat vaak gebeurd, dan heet je handelaar, so what.
lullig wordt het als je spullen verkoopt met kapotte onderdelen , 'n kapotte voice-chip of zo en dat gewoon niet meldt. maar dat komt natuurlijk altijd wel als een boemerang terug , dus ik vind het moeilijk me voor te stellen dat iemand alhier zo dom is dat te doen. toch ?

voor de rest niet te druk over maken, tis van alle tijden
 
Ik maak me er totaal niet druk over, mijn prijs is best redelijk op marktplaats. Had laatst nog een bod van 850 Euro op de andere 301 die ik heb staan, maar heb dat toen niet gedaan. Het is een prachtige bak om te hebben!

Dat meneer uit Duitsland te weinig vroeg, kan ik niets aan doen. Ik had hem willen houden, maar wil wat anders, dus hij mag weer weg. Net als al die andere keren dat ik iets verkoop. Er komt altijd iets leukers voor terug. Dat heb jij toch ook? Of dat nou handel is of niet, zo zie ik het niet. Het levert deze keer wat op, dat klopt.
 
Wat is dit voor een geneuzel ?

Wat is er mis met iets verdienen ? Leuk toch, als je hobby ook nog eens wat opleverd en niet altijd alleen maar geld kost.
En er bij inschieten met wat geld zal ook wel eens gebeuren. Daar hoor je dan weer niemand over. Da's weer een beetje jammer.
 
klopt helemaal,
vind wel als je wat verdient omdat je iets erg goedkoop tegenkomt, je eigenlijk uit fatsoen en voor je goede naam ook wel wat mag uitgeven als er wat kapot is . stel je koopt goedkoop een mks30 of zo, blijkt er een voice het niet te doen , dan laat je het of maken ( beetje minder winst) of je verkoopt het eerlijk en vangt er wat minder voor. stom vind ik als je het verkoopt als "goed". je zadelt de koper dan op met een extra onkostenpost , en... je krijgt het toch terug via het roddelcircuit middels je "goede" naam.
kijk en dat zou ik zo dom vinden , als zoiets onder het mom van handelen gebeurd.
maar ja , ook dat is van alle tijden.
zo maar een tip , verder wat bijverdienen aan mazzeltjes, geen probleem lijkt me , zit ook veel tijd en aandacht in.
 
Maar jongens, hoe dom kan je zijn......
de hoofdprijs vragen is een ding, maar je dan ook nog zo laten (ont)kennen

Te hoge prijzen worden overal gevraagd, ik heb er geen last van, ik bied gewoon wat ik wil betalen.
kijk hoe lang meuk hier te koop blijft staan, sommige spullen gaan er (bewust) nog duurder op dan de nieuwprijs bij een Thomann.
 
Je moet geen dief van je eigen portomonnaie zijn natuurlijk! Ik heb zelf ook wel eens spullen verkocht voor meer dan ik ervoor betaald had, met Ebay is dat zo gebeurd! Ik probeer altijd in elk geval terug te krijgen wat ik ervoor betaald heb, en geen verlies te maken. Of anders te ruilen. Dan heb ik het over 2e hands (en oud).

Mankementen vermeld ik dan wel altijd eerlijk, dat is wel zo netjes.
 
Laatst gewijzigd:
Als ik iets graag wil hebben doe ik nooit moeilijk over geld, verwacht dan wel dat het betreffende apparaat aan mijn verwachtingen (en die zijn niet mis) voldoet.
Hij moet niet alleen optisch perfect zijn, maar ook technisch.
Ga het natuurlijk niet in de vitrinekast zetten zoals zovelen van me denken, maar ook daadwerkelijk gebruiken.
Iemand die bewust een defect bij verkoop verzwijgt, kan van mij een hoop problemen verwachten :duivels:
Betaal tenslotte niet voor niets de hoofdprijs :eureka:
 
eigenlijk kun je nooit te veel vragen maar alleen te veel betalen naar mijn mening.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top