grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Haha! Je meent het. Nou da's wel heel erg sneu dat hij uiteindelijk in z'n eigen topic belandt :D
 
wie kent dat nummer " i'm a joker"
oeps dadelijk valt er een nieuwe oude bekende over me heen ergens hier op het forum
 
nou als die x staat voor "X" , dan is het wel een koopje hoor, neem alles terug wat ik gezegd heb
 
Hola, het is wel een X die tussen de 10 en 20kg weegt he. Die zijn zeldzaam hoor!
 
Zo gaat het wel vaker, mond vol over andere mensen als ze ergens geld voor vragen om vervolgens, als ze zelf iets hebben, 2 x de waarde voor iets te vragen.
 
Stelletje ouwe mutsen!

Sluit deze thread s.v.p., gaat nergens meer over. :slotje:
Jullie zijn zo dom, dat je niet eens weet waar deze thread op slaat. Grappenmakers die waar aanbieden, wat niet bestaat. Of wat anderen ervan gemaakt hebben, grappige advertentieteksten. Mijn verzameling is echt. Als je nou mij Quote, doe het dan goed. Stelletje sukkels.

Wiseguy, vanwaar die naam? Zo wijs klink je anders niet
Sunny, heb je een oogje op me? Je blijft me stalken
Gert heb ik al telefonisch gesproken, alleen jammer dat hij zijn tekst dan weer laat staan. Heilig boontje. Alsof zijn Roland effectbak zo'n koopje is, met ruisende koppen haha. Zal ie er vast niet zelf voor betaald hebben. BAHHHH

Ga nou een keer eens leuk forummen, i.p.v. lopen zeiken. Of ga de deur uit, ga naar het café ofzo. Zomaar een tip.
 
Laatst gewijzigd:


Neen ik verkoop u niets,... maar wil u er als synthliefhebber van op de hoogte te brengen dat er bedriegers continue 2de hands sites overspoelen met oude analoge synthesizers zoals arp2600, yamaha cs80, enz...
Het is steeds via het Brussels gewest of Brugge te doen, en ze sturen hem zogezegd op vanuit Engeland na betaling vanzelfsprekend.
Ik verwittigde al meermaals webmasters, maar blijkbaar kunnen ze deze stormvloed van bedriegerij niet aan.
... vandaar u bent gewaarschuwd !
Maar alsnog vraag ik om massaal en buitensporig op hun advertenties te bieden of gewoon een idiote email te sturen, zodat ze misschien eindelijk doorkrijgen dat deze werkwijze niet meer werkt, en ze blijkbaar geen dommere ezels als henzelf kunnen aantrekken.
Uit naam van alle vintage liefhebbers uit de synthwereld.
PP

Ehh
 
Stelletje ouwe mutsen!

Sluit deze thread s.v.p., gaat nergens meer over.
Jullie zijn zo dom, dat je niet eens weet waar deze thread op slaat. Grappenmakers die waar aanbieden, wat niet bestaat. Of wat anderen ervan gemaakt hebben, grappige advertentieteksten. Mijn verzameling is echt. Als je nou mij Quote, doe het dan goed. Stelletje sukkels.

Wiseguy, vanwaar die naam? Zo wijs klink je anders niet
Sunny, heb je een oogje op me? Je blijft me stalken
Gert heb ik al telefonisch gesproken, alleen jammer dat hij zijn tekst dan weer laat staan. Heilig boontje. Alsof zijn Roland effectbak zo'n koopje is, met ruisende koppen haha. Zal ie er vast niet zelf voor betaald hebben. BAHHHH

Ga nou een keer eens leuk forummen, i.p.v. lopen zeiken. Of ga de deur uit, ga naar het café ofzo. Zomaar een tip.

Grappig dat je toch weer terug bent, terwijl je mij meldt niks meer met synthforummers of het forum te maken te willen hebben. Ik heb trouwens niet gezegd dat ik het weg zou halen. De thread is bedoeld voor mensen die teveel vragen en, zoals ik je heb gemeld, ik vind dat jij teveel vraagt. Daarom heb ik de linkjes geplaatst. Als een ander het was geweest, had ik de linkjes ook geplaatst.

Kortom, een tip van mij voor jou: als je weg bent met heel veel poehaa en gedoe, blijf dan weg. Ik ben ook van mening dat de thread gesloten mag worden met als reden dat de topicstarter uiteindelijk in z'n eigen thread belandt.
 
Het maakt mij ook niet uit trouwens. Hij mag wel open blijven, hij mag ook dicht. Ik ga me er niet meer druk over maken. Als er weer wat is, dan belt ie vanzelf wel weer:)
 
Stelletje ouwe mutsen!

Sluit deze thread s.v.p., gaat nergens meer over. :slotje:
Jullie zijn zo dom, dat je niet eens weet waar deze thread op slaat. Grappenmakers die waar aanbieden, wat niet bestaat. Of wat anderen ervan gemaakt hebben, grappige advertentieteksten. Mijn verzameling is echt. Als je nou mij Quote, doe het dan goed. Stelletje sukkels.

Wiseguy, vanwaar die naam? Zo wijs klink je anders niet
Sunny, heb je een oogje op me? Je blijft me stalken
Gert heb ik al telefonisch gesproken, alleen jammer dat hij zijn tekst dan weer laat staan. Heilig boontje. Alsof zijn Roland effectbak zo'n koopje is, met ruisende koppen haha. Zal ie er vast niet zelf voor betaald hebben. BAHHHH

Ga nou een keer eens leuk forummen, i.p.v. lopen zeiken. Of ga de deur uit, ga naar het café ofzo. Zomaar een tip.

schrik me rot hoe jij altijd uit het niets verschijnt cat 8D
 
Grappig dat je toch weer terug bent, terwijl je mij meldt niks meer met synthforummers of het forum te maken te willen hebben. Ik heb trouwens niet gezegd dat ik het weg zou halen. De thread is bedoeld voor mensen die teveel vragen en, zoals ik je heb gemeld, ik vind dat jij teveel vraagt. Daarom heb ik de linkjes geplaatst. Als een ander het was geweest, had ik de linkjes ook geplaatst.

Kortom, een tip van mij voor jou: als je weg bent met heel veel poehaa en gedoe, blijf dan weg. Ik ben ook van mening dat de thread gesloten mag worden met als reden dat de topicstarter uiteindelijk in z'n eigen thread belandt.

Ja grappig he? zegt Gertje Verhoeven "De grootste handelaar van het Synthforum" Blijkbaar mis je me, of wil nog even een steek na geven. je baalt gewoon vet dat ik ook interesse heb in apparatuur waar jij ook op biedt. Je bent jaloers. Zet die jaloezie opzij en ga gewoon leven.
Koopje van de weekhttp://link.marktplaats.nl/374881205
Zet in zijn advertenties nog net niet dat ie de eerste eigenaar is

Grappig dat die in zijn eigen thread belandt. Jullie zijn gewoon vet zielig. En denk nou maar niet dat ik nu ineens terug ben. Dit is een thread en een persoonlijk verwijt naar mij. Lijkt me dat ik daar wel op mag reageren. En demiaantje is een meelopertje.
 
Bedankt voor de promotie! Succes met wegblijven!

Er zit niet alleen ruis in de koppen van die Space echo, ook in je hoofd. Al je nou wilt dat ik werkelijk wegblijf, dan moet je me niet triggeren. Plaatst linkjes, terwijl jezelf ook geen helig boontje bent, maar zo wel wil overkomen. Hoe noemt men dat ook alweer? Zieltjes winnen, over de rug van anderen?
Ga nou maar lekker bieden op Marktplaats, dan doe je tenminste iets nuttigs. :doei:
En notabene, wist je dat ik het was, en hoe schreef je dat ook alweer! "We waren niet de beste vrienden" Dan had je dit kunnen verwachten, je deed dit bewust, of bent echt zo dom als het achtereind van een varken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top