grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deze gast is ook grappig.
Verkoopt een RM1x en zegt: Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden nieuw gekocht...
Ik weet niet welke gearshop 11 jaar na introductie spullen nog steeds als nieuw verkoopt maar ik wil er graag eens rondsnuffelen :)

Late reactie... hehe... maar moet je eens naar huigens in hengelo ov gaan hebben ze zelfs nog een nieuwe akai s01... jawel je leest het goed...

MERK MODEL LIJSTPRIJS ONZE PRIJS
Akai S-01 sampler 905,= 450,=

Denk dat dit nog wel ouder is dan 11 jaar..

dus het kan heel goed zijn dat het hier vandaan komt.... zelfs een nieuwe kawai k11 staat er nog...
en k1 II

dus... het kan... allemaal
 
Zal wel een drukbezochte zaak zijn dan :D
 
pfff, iemand wilde net een synth van mij kopen die ik voor 250 aanbood, hij bood 125. Nu kan je al raden dat dan na 2 weken diezelfde synth te koop staat op MP voor 350 euro.

Dit haat ik dus echt
 
Laatst gewijzigd:
Ja leuk he, vooral als ze jou dan nog eens gaan uitleggen waarom hij zo weinig waard is. Of je behandelen alsof je een koorknaapje bent terwijl je advertentie wel duidelijk maakt dat je nogal wat van het onderwerp kent.
 
of je spreekt een prijs af en komen ze en dan hebben ze maar de helft van het bedrag bij zich en zeggen van dat ze niet meer konden pinnen...of zeggen van reiskosten... vertel mij wat, ik ga een ander ook niet sponsoren..
 
Of ze bieden alsnog af omdat er een kras bovenaan opzit die ze je mooi informerend aanwijzen. Je weet wel, die kras die je in je advertentie met naam en foto gemeld had. Been stijf houden, en als dat niet helpt been plooien. En dan plots strekken. Bij voorkeur richting voordeur op het moment dat je vlak achter de potentiële koper staat.
 
tja , hebben ze in ieder geval er nog een dagje uit aan overgehouden en het treinkaartje betaald.:doei:
 
Hoogste bieder heeft er inmiddels al EUR 5025,- voor geboden. Ik zou zeggen: koopje!
 
Deze gast is ook grappig.
Verkoopt een RM1x en zegt: Ik heb hem ongeveer een half jaar geleden nieuw gekocht...
Ik weet niet welke gearshop 11 jaar na introductie spullen nog steeds als nieuw verkoopt maar ik wil er graag eens rondsnuffelen :)

Een aantal maanden geleden heb ik bij Thomann een Zoom foot-controller (voor gitaar pre-amp) gekocht, die midden jaren negentig was geïntroduceerd, en al jaren niet meer gemaakt wordt. Die lag er ergens onder het stof. Letterlijk. De doos zat echt onder het stof toen ik hem kreeg. Maar ik had zeer waarschijnlijk wel de LAATSTE NIEUWE TER WERELD! :halleluja Dat is dan ook wel weer leuk. ;)
 
Check die eerdere biedingen en bieders dan...

BassieAdriaan.png
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top