Bax on-line shop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In Oostpoort staat inderdaad een hoop leeg.. En ook veel prullariawinkels. Als ze een winkel in Oostpoort openen ben ik tevreden, dan loop ik er niet dagelijks langs, maar is het wel dichtbij genoeg als ik iets nodig heb. ;-)

In winkelcentra waar teveel leegstand is, met een sneeuwbalwerking als gevolg, krijgen nieuwe winkels die altijd veel volk trekken (Action e.d.) vaak een lagere huurprijs aangeboden. Nu weet ik niet of muzikanten na aankoop van een nieuw drumstel of een synth ook massaal nog even snel een dagcreme zouden meepakken, of een net leren rokje willen passen, maar wie weet...

Mocht je veel bouwvakkers en klussers in roze t-shirts bezig zien dan is het duidelijk waar de winkel komt.
 
Winkel gaat naar verwachting in april open.

minimum loon
...
geen pensioenopbouw....

*

En er is dus wel degelijk pensioenopbouw bij Bax :


*
 

Attachments

  • Bax vacatures.jpg
    Bax vacatures.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 97
Vraag me af wat sommige haters hier van deze arbeidsvoorwaarden vinden die Bax aanbiedt in die advertentie.. Is het allemaal zo erbarmelijk daar zoals mensen hier willen aantonen? 38 dagen vakantie + feestdagen. Echt slecht toch he? :stupid

Ik vermoed dat jullie allemaal een kaderfunctie hebben bij één of ander bedrijf?
 
Nu ja, als er een erg groot verloop is bij een bedrijf qua personeel dan zegt dat op zich wel wat.

Bedrijven die 'altijd' personeel zoeken voor bepaalde functies, daar is gewoon iets mee.

Ik heb verder niks tegen bax op basis van mijn ervaringen overigens (als klant)
 
Voor zover te beoordelen valt gaat het dan om representatieve verkopers voor de nieuwe vestiging met ondermeer de eis gitaarspel goed te beheersen.
Het vermoeden rijst dat ze hier wat meer voor over hebben dan voor de orderpickers in goes.
 
Nu ja, als er een erg groot verloop is bij een bedrijf qua personeel dan zegt dat op zich wel wat.

Bedrijven die 'altijd' personeel zoeken voor bepaalde functies, daar is gewoon iets mee.

Dat kan ook een factor zijn van de omvang van het bedrijf. Als je 1000 man in dienst hebt, zijn er iedere week wel mensen die van baan wisselen, en dus gemiddeld gekeken altijd wel vacatures. Als je daarbij ook nog groeit, dubbel zo.
 
Vraag me af wat sommige haters hier van deze arbeidsvoorwaarden vinden die Bax aanbiedt in die advertentie.. Is het allemaal zo erbarmelijk daar zoals mensen hier willen aantonen? 38 dagen vakantie + feestdagen. Echt slecht toch he? :stupid

Ik vermoed dat jullie allemaal een kaderfunctie hebben bij één of ander bedrijf?

Ah ja, 38 vakantiedagen staat gelijk aan een prettige werkomgeving en fijne arbeidsvoorwaarden, vertrouwen, okay salaris etc. ;)

Erg apart dat je ervaringen van ex-werknemers compleet negeert en afdoet als onzin of aanstellerij. Nog gekker dat vakantiedagen blijkbaar voldoende zouden moeten zijn om nare werksfeer etc. goed te maken. Geen idee wat voor werk jij doet, maar ik begin nieuwsgierig te worden. Solidariteit is op jouw werk iets dat op de laatste plaats staat?

Die vacature is overigens niet voor orderpicken in Goes he. ;)
 
Probleem met 'dom' werk als orderpicken is dat je de concurrentie aan mag gaan met de hele onderkant van de arbeidsmarkt. Als jij het niet wilt doen voor slechte voorwaarden laten ze wel een busje Roemenen of Polen komen die het met alle plezier doen, en vaak nog voor minder ook. Of ze installeren een paar robots om het werk te doen, dat gebeurt ook al bij steeds meer bedrijven.
 
Ik zal morgen even kijken als ik boodschappen doe.
Update: ik heb gekeken, maar niets gevonden. Op de plek waar ik dacht dat een nieuwe winkel in aanbouw was, is inmiddels een winkel gevestigd. Ze verkopen lederen schorten, voor wie het interesseert. Verder geen spoor van roze shirtjes in Oostpoort.
 
Leren schorten.. Altijd al naar op zoek geweest (hoe overleven die lui met zo een winkeltje..)
 
Ah ja, 38 vakantiedagen staat gelijk aan een prettige werkomgeving en fijne arbeidsvoorwaarden, vertrouwen, okay salaris etc. ;)

Erg apart dat je ervaringen van ex-werknemers compleet negeert en afdoet als onzin of aanstellerij. Nog gekker dat vakantiedagen blijkbaar voldoende zouden moeten zijn om nare werksfeer etc. goed te maken. Geen idee wat voor werk jij doet, maar ik begin nieuwsgierig te worden. Solidariteit is op jouw werk iets dat op de laatste plaats staat?

Die vacature is overigens niet voor orderpicken in Goes he. ;)

Gaat jou niks aan maar ik doe mijn werk graag en de sfeer is optimaal.

Als sommige mensen gelukkiger worden van thuis zitten en stempelgeld ontvangen i.p.v. toch een inspanning.te doen. Lekker voor ze. Don't care.

Anderzijds zijn er nog dingen die ik zou willen quoten maar ik heb het idee dat dit een eindeloze discussie is.

Dag
 
Gaat jou niks aan maar ik doe mijn werk graag en de sfeer is optimaal.

Anderzijds zou ik nog graag wat dingen willen quoten maar heb het idee dat dit een eindeloze discussie is.


met andere woorden
je wordt gedwongen dit hier te schrijven anders kun je meteen oprotten daar.


je maakt mij niet wijs dat dit topic niet door bax wordt gevolgd.
 
Absoluut. Na dat schrijven zat de cadeaubon van 5€ direct in de mailbox.

Kleine meneer
 
Bericht door een moderator:
Maar gewoon weer on-topic doen? :z
 
Ja ontopic is leuk maar ik bedoel dus gewoon dat de poster in kwestie zijn baan mag houden van bax als ie braaf ja en amen zegt en bax de hemel in jubelt.


want bax leest mee, reken d'r op.
en als ze er achter komen dat hun personeel ze hier onderuit haalt dan heeft dat personeel een probleem...
reken daar ook maar op.
 
Ja ontopic is leuk maar ik bedoel dus gewoon dat de poster in kwestie zijn baan mag houden van bax als ie braaf ja en amen zegt en bax de hemel in jubelt.


want bax leest mee, reken d'r op.
en als ze er achter komen dat hun personeel ze hier onderuit haalt dan heeft dat personeel een probleem...
reken daar ook maar op.

Bericht door een moderator:
De eerste keer was een subtiele hint, nu dan toch maar een mededeling: on-topic of :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top