Bax on-line shop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
5.439
Nee, geen klacht, maar een aanbeveling.

De laatste paar maanden regelmatig zaken bij Bax http://www.bax-shop.nl/ gekocht (hoofdzakelijk voor het podium werk), dus ook veel kansen gehad dat het verkeerd kon gaan.

En inderdaad, het ging ook verkeerd: één keer een item te veel geleverd en één keer een klein mankement dat me bij het testen ontschoten was, dus veel later werd gemeld.
Binnen 24 uur werd er vervanging geregeld en retour genomen.
Gewoon de service die je verwacht.

Dus: uitstekend werk uit Goes!

Wout
 
Grappig.
Ik heb een paar weken geleden mijn eerste bestelling geplaatst bij die toko maar erg tevreden ben ik niet. Ten eerste vertellen ze op hun website trots dat je de werkelijke voorraad realtime kan checken, maar dat is dus dikke onzin is mijn ervaring. Het bestelde product was volgens hun op vooraad en zou dus de volgende dag geleverd moeten worden. Maar vervolgens hoor je een week lang niks 0,0. Totdat ik zelf maar een mail stuur met het verzoek mijn geld terug te storten. Dat schijnt nu eindelijk geregeld te zijn (geld heb ik nog niet) maar ook die communicatie gaat nogal stroperig. Ze zitten daar ook duidelijk langs elkaar af te werken...
 
2 volledig verschillende ervaringen dat is zeker..Ik geloof webshops die voorraad claimen nooit zo heel erg..
 
Bax is niet (alleen) een webshop. Ben er enkele weken geleden geweest.
Wel geinig zaakje. Qua grootte doet 't me denken aan i4, of misschien een klein beetje groter. Ze hebben alleen weinig synths staan, wel genoeg monitors, microfoons en DJ/VJ-gear en wat Macs.
Wel aardige bediening ook. En natuurlijk een van de goedkopere :)
Maat van me heeft gen enkel probleem gehad met online bestellen overigens; ik heb alleen spul zelf gehaald daar, dus niet online.
 
Goedemiddag lezers,

interessant om jullie reacties te zien en ik ben blij dat de meeste ervaringen met onze shop positief zijn. Helaas zijn er inderdaad zo nu en dan gevallen waar het iets minder bij gaat, zoals het geval bij Fles.

@Fles: Is het een idee dat wij met elkaar in contact komen zodat ik kan kijken waar het precies fout is gelopen, en om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen of oplossen? Ook kan het zijn dat jouw order ons veel wijzer maakt over eventuele fouten of iets dergelijks, zodat wij hier weer van kunnen leren.

@Allen: Tips, opmerkingen, vragen of klachten: ik hoor het heel erg graag van jullie! We leren elke dag van conversaties met klanten en plukken hier echt de vruchten van!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
 
Goedemiddag lezers,

interessant om jullie reacties te zien en ik ben blij dat de meeste ervaringen met onze shop positief zijn. Helaas zijn er inderdaad zo nu en dan gevallen waar het iets minder bij gaat, zoals het geval bij Fles.

@Fles: Is het een idee dat wij met elkaar in contact komen zodat ik kan kijken waar het precies fout is gelopen, en om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen of oplossen? Ook kan het zijn dat jouw order ons veel wijzer maakt over eventuele fouten of iets dergelijks, zodat wij hier weer van kunnen leren.

@Allen: Tips, opmerkingen, vragen of klachten: ik hoor het heel erg graag van jullie! We leren elke dag van conversaties met klanten en plukken hier echt de vruchten van!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl


haha grappig instant reactie

goede shop dus !! bis bis
leveren / en service = de bom!
was laatst ook soon winkeltje uit belgie die op de hak werdt genomen en gelijk terug reacte ..meteen recht zetten
foutieve ...meldingen

web shop kunnen dus iets cheaper leveren das mooi
 
Nooit problemen gehad met Bax...en altijd met plezier en voor een goed prijs daar shoppen.

Ook op tijd leveren en goed op de hoogte houden van de stand van zaken.

@ Matthijs.....misschien een idee om Synthforum leden een speciale korting te geven.... :D
 
Ik heb wel eens een paar kleine dingetjes gekocht, die heb ik snel en goed binnengekregen!
 
Dat vind ik ook wel een goeie :D
Goedemiddag mannen,

ik weet en beheer alles van verkoop, alleen ik ga niet over de marketing *D haha!

Even serieus: Als je klant bij ons bent je krijgt bijvoorbeeld onze nieuwbrief of je houdt onze website goed in de gaten, dan wordt er altijd wel wat gecommuniceerd waar je als klant voordeel uit kan halen, of dit nou een kortingscode of een goede prijsafspraak is. Dus alles is mogelijk!

Tip: http://twitter.com/baxshop is ook altijd handig om in de gaten te houden, meer zeg ik niet :engel:

Vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl
 
Ik vind het wel een fijne shop, ben er een paar keer binnen geweest en nooit problemen ondervonden. Online bestellen doe ik eigenlijk niet, woon er ongeveer een kwartiertje vandaan met de fiets.

Bax = :okdan:
 
Dat er fouten gemaakt worden is onvermijdelijk. Waar het om gaat is fouten herstellen en dat doet Bax mijns inziens zeer goed. Geeft toch wel het gevoel dat de klant een mens is en geen koning bij Bax :)

Wout
 
quicklok stand was helaas niet op voorraad, terwijl ik het dringend nodig had

er werd gelijk een demo exemplaar geregeld, TOP!
 
@Fles: Is het een idee dat wij met elkaar in contact komen zodat ik kan kijken waar het precies fout is gelopen, en om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen of oplossen? Ook kan het zijn dat jouw order ons veel wijzer maakt over eventuele fouten of iets dergelijks, zodat wij hier weer van kunnen leren.


Wat mij dus vooral stoorde is het volgende. Er wordt op de website verteld dat het vooraadsysteem realtime is en klopt. Zonder voorbehoud. Als ik dan een product bestel (en direct betaal met ideal) wat op 'vooraad' is dan is het lullig natuurlijk dat het vooraad systeem toch niet klopte. Maar om dan niks te laten weten is gewoon niet netjes vind ik. Als een belofte niet kan worden nagekomen om wat voor reden dan ook dan kan ik daar mee leven. Het gaat er mij puur om dat dit niet wordt gecommuniceerd.
Het ordernr was 174873
 
Goedemiddag Fles,

dank voor je reactie. Ik kan nu allemaal redenen en excuses gaan vertellen waarom je niet op de hoogte bent gehouden van een probleem wat wij een voorraadverschil noemen (oftewel, iets staat als voorraad op de website, staat ook als voorraad in ons systeem maar het product blijkt er helaas niet te liggen), maar ik kan beter m'n excuses aanbieden over het feit dat jij niet op de hoogte ben gesteld zoals bij ons gebruikelijk is. Erg vervelend, ik kan me goed voorstellen dat deze ervaring je tot de eerste post hebt gebracht.

Daarom ben ik nogmaals blij dat je dit soort dingen communiceert zodat wij er van kunnen leren en hier weer een les uit kunnen trekken.

Als er iets is waarmee ik je alsnog van dienst kan zijn hoor ik dat graag.

Groet, Matthijs
Sales Bax-shop.nl
 
Laatst gewijzigd:
M'n korg synthie kwam vandaag binnen de gestelde limiet binnen, dus ik kan niet anders zeggen...:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top