Arturia Prophet V v2.0

Arturia heeft zijn Prophet V geupdate naar 2.0. Verbeteringen in de presets zoekmachine, automation, licensing, controlling en met nieuwe presets. En ze hebben het geschikt gemaakt voor Win7. Ik lees even niks over 64-bits maar ik neem gemakshalve aan dat dit ook in orde is.

Hybrid_Interface.jpg
 
Het wachten is nog even op zo een impulse grafiekje welke aantoont hoe dicht ie bij de échte zit.
 
Wat vinden jullie van deze (klank) in vergelijking met de NI Pro-53?
Heb wel vaker gehoord eigenlijk dat dezen, ook de MOOG etc, wel heel goed zijn verder.
Ziet er wel strak uit qua design en heeft volgens mij wat meer mogelijkheden tegenover NI.
 
Laatst gewijzigd:
Arturia, de Sarah Palin onder de plugs.

(kommaarrrrrr :P)
 
ik lees net op het arturia forum dat er nog geen 64 bit versie is voor hun producten.
hun reactie is dat ze het nog even afwachten hoe het zich ontwikkeld maar ik begrijp er ook uit dat ze er wel mee bezig op de achtergrond.
 
Arturia, de Sarah Palin onder de plugs.

(kommaarrrrrr :P)

Gokje; mooi van buiten, leeg van binnen?

Ben het daar niet mee eens overigens (wat betreft de plugs).

(kommaarrrrr ;p)
 
Hoe zit dat eig met 64bit plugins ?
Moet je dan voortaan 2 VstPlugin folders gaan beheren, eentje voor je 32bit en een andere voor de 64bit plugins ? Windows doet namelijk zelf ook een opdeling in "Program Files" en "Program Files (x86)"

Die Arturia producten zijn erg netjes. Ben dol op de CS80. Wel nooit eentje in 't echt gehoord/aangeraakt.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top