• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq ESQ-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Meinte37

headbangend lid
Lid sinds
2 oktober 2004
Berichten
1.146
Locatie
Leiden
Wegens niet meer in gebruik: een Ensoniq ESQ-1 "Digital Wavetable Synthesizer" incl. de sequencer cartridge expansion, program EPROM (zie foto 2), eurostekkerkabel en de originele handleiding.

De technische staat is goed: alles werkt, maar een aantal klaviertoetsen begint pas te reageren bij een vrij hoge velocity (voor mijn gevoel ergens vanaf 80). De optische staat is duidelijk minder: veel krassen en een aantal klaviertoetsen heeft butsen of beschadigingen anderzijds (zie foto 3). Bijna geen enkele schroef is origineel (vermoed ik).

De batterij is hartstikke nieuw. Omdat de batterij vervangen met de layout van de printplaat tamelijk lastig is, heb ik een modificatie aangebracht: de batterij zit nu aan het chassis van het klavier vast, in een gesealede plastic zak en is middels gewone stroomdraadjes aan de printplaat vastgemaakt. (Foto's hiervan zijn op aanvraag verkrijgbaar.)

De ROM-versie is 3.50 (zie foto 4) -bij mijn weten de meest recente versie.

Wordt vw. afmeting en gewicht niet verzonden, maar kan bekeken, geprobeerd en opgehaald worden in Leiden. Evt. kan ik 'em (na afspraak) in Leiden of omstreken komen brengen met een maximum van ca. 15km.

Richtprijs: 150E

Let op: ik gebruik de berichtenfunctionaliteit niet, dus graag een email sturen (da's 1 optie onder p.b. sturen).
 

Attachments

  • 1-top.JPG
    1-top.JPG
    82,2 KB · Bekeken: 93
  • 2-EPROM.JPG
    2-EPROM.JPG
    104,7 KB · Bekeken: 68
  • 3-badKeys.JPG
    3-badKeys.JPG
    95,3 KB · Bekeken: 72
  • 4-displayROMversion.JPG
    4-displayROMversion.JPG
    102,5 KB · Bekeken: 74
En afgeleverd bij datzelfde forumlid die er nu vrolijk vrolijke geluidjes aan aan het onttrekken is :D

@Mod: mag :slotje: op
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top