IDM track

Metroid

MarkID
Lid sinds
6 juni 2006
Berichten
543
Locatie
Zwijndrecht
Hoi
Nieuwe track heeft moeite gekost maar heb de track toch kunnen afmaken. Er is nog wel ruimte voor verbetering.
Als je feedback hebt schoom niet om het te geven.

Ik heb de laaste weken veel geluisterd naar mijn AE collectie en dan vooral de cd's uit de 90 jaren.

Thanks

Metroid

http://home.planet.nl/~ fran1288/MarkID-Helghast.mp3
 
Hee Markid

Muziekaal is het niet :D, maar wel kickuh en technisch knap gedaan.
Wat mider druk als ik van je gewend ben en dat bevalt mij beter
Het stuk tussen 01:00 en 04:00 zou voor mij iets korter mogen, maar verder gewoon een leuke spannede track met een goed sfeertje.
De wat stevigere beat aan het eind bevalt me prima :)

Greetz
 
Hee Huey dankje voor de feedback. Het zeker weer eens wat rustige kwa track. Kwa opbouw heb ik weer eens een ander weg gekozen en het stukje aan het eind had ik makkelijk langer kunnen maken maar dan krijg je weer zosnel twee tracks in 1.
Het stuk tussen de 1 en 4 min had ik wellicht wat spannender kunnen maken door er nog wat afwisseling in te maken met bv nog een synth.

Thanks en we spreken elkaar snel.

Markid
 
Vet! is wel te horen dat er best veel werk in zit.
Je muziek doet me denken aan tracks van Novamute , van Speedy J, moet ik nog ergens hebben liggen. Misschien zit daar iets tussen om inpiratie op te doen voor deze track? :) ik zou er meer een soort breakbeat en/of een simpel lopende percussy o.i.d. in zetten om 'meer houvast' te creƫren.
 
Thanks Marsman en Norphe hier kan ik zeker wat mee. De track zelf heeft me best wat moeite gekost om af te maken en kwa melodie werkt ehet niet mee.
Ik ben vannavond weer met een nieuw project gestart maar zal deze er zeker nog even bij halen om te kijken wat ik er aan kan aanpassen. Vaak wordt het een toetaal ander track als ik eraan ga sleutelen.

Thanks en een goed weekend

metroid
 
Back
Top