MOOG MUSONICS MINIMOOG

och dat heeft zo z'n geschiedenis, heeft niet te maken met het topic-onderwerp , meer met sfeer en vorm iha, maar daarover uitweiden leidt geheid tot waarschuwingen en vernietiging van treat etc.
laten we het er maar op houden dat het een uiting van hoop is, lijkt me dicht genoeg bij de waarheid om het er bij te kunnen laten en ons weer te gaan richten op de Minimoog..

je leuke treat inderdaad, geloof echter dat er geen serienummers meer geregistreerd worden. heb al een paar keer m'n serienummers doorgegeven echter geen bericht terug, nooit meer wat van vernomen , ook niet in de serielijst geplaats. wel jammer.
 
och dat heeft zo z'n geschiedenis, heeft niet te maken met het topic-onderwerp , meer met sfeer en vorm iha, maar daarover uitweiden leidt geheid tot waarschuwingen en vernietiging van treat etc.
laten we het er maar op houden dat het een uiting van hoop is, lijkt me dicht genoeg bij de waarheid om het er bij te kunnen laten en ons weer te gaan richten op de Minimoog..

je leuke treat inderdaad, geloof echter dat er geen serienummers meer geregistreerd worden. heb al een paar keer m'n serienummers doorgegeven echter geen bericht terug, nooit meer wat van vernomen , ook niet in de serielijst geplaats. wel jammer.



Weghalen die stomme smiley...:doei:
 
komt tijd , komt raad.
laat hem nog eventjes staan , trek het je niet aan
 
Als je een Model B hebt kan je in je handjes klappen!!!!! Die is veel meer waard dan een D!!!
als model b het uiteindelijk was geworden waren er ook meer dan 10.000 van gemaakt natuurlijk..
ik denk dat er nu inderdaad niet veel a. b en c.s zijn, hooguit een aantal voor de ontwikkelaars en testers
 
Ik dacht zelfs maar eentje van elk (A, B, en C). Maar daar ben ik niet zeker van hoor.

Model A vind ik zeer lelijk en onpraktisch (90° zo dicht op het keyboard is niet goed voor de polsjes). Model B vind ik erg leuk. Die combinatie van vorm en lijnenspel heeft iets van een Moog Sonic 5. Leuke Korg MS/Roland SH-5 voorloper qua vorm ook. :). Maar een model B zal wel veel gewogen hebben met zo'n deksel, en waar laat je dat deksel dan... Model C is bijna een model D.
 
Back
Top