Moog stuff op ebay.de

veel geld.
tja
zoals voorspelt, de mini en veel andere moog spullen zitten in de lift.
zou zelf voor een iets oudere gegaan zijn voor dat geld, maar hij zag er wel mooi opgepoetst uit...
 
Ik heb de hoop om er ooit eentje te mogen bezitten al opgegeven! Voor mij blijft het een "magische" synth!
Ik heb helaas in een opwelling maar een Little Phatty Stage II gekocht, maar ik krijg er nog geen leads uit zoals ik ze wel eens gehoord heb (alleen op Youtube, want ik heb er nog nooit een live gezien of gehoord) uit de mini!
 
kan je die nog terugbrengen?

mini's komen elke week voorbij, in alle prijscategorieën. en als het echt uit een krappe beurs moet komen, is een source of zelfs micromoog nog een beter idee dan een phatty, naar mijn bescheiden mening.
 
oef..... veel te veel voor een 5xxx serie. Wel mooi houtwerk. Door de crisis (rotwoord) zijn de prijzen ipv omlaag omhoog geschoten. En het wordt er nog voor gegeven ook. Nog even, en dan gaan de prijzen weer omlaag.

Tis echt te hopen dat het terug gaat zakken, zou wel mogen van mij.
 
kan je die nog terugbrengen?

mini's komen elke week voorbij, in alle prijscategorieën. en als het echt uit een krappe beurs moet komen, is een source of zelfs micromoog nog een beter idee dan een phatty, naar mijn bescheiden mening.


Terug brengen gaat helaas niet (ik heb hem 2e hands voor 800 euro, niet veel geld vind ik).
Ik ben er wel achter gekomen dat je echt heeeeeel rustig moet draaien aan de knoppen, anders draai je er zo over heen. Voorbeeld : ik wou het geluid namaken van ELP - Lucky Man (ik weet dat ik 1 of zelfs 2 VCO's mis maar je snapt het idee wel). Op de JP-6 kies je een square en dan komt dat al heel aardig in de buurt, op de LP moet je echt tweaken voordat je alleen al met de VCO wave in de buurt komt van het geluid van een square uit de JP-6.

Uiteindelijk wel aardig gelukt maar het werkt toch anders!!?? Ik vind overigens dat de LP wel een lekker geluid heeft, maar de "magie" van een vintage heeft hij niet.
 
klinkt de prodigy niet meer richting mini, dan de lp ?
een 2dehands mini voor ca 2700 moet echt wel te vinden zijn, zeker als het niet perse een2000-3000 of ouder hoeft te zijn.
veel geld, maar goedkoper worden ze niet.
 
tja die typische leads haal je inderdaad ook goed uit een prodigy. maar ja, dan staat er weer zo'n lelijk ding in huis.
 
lelijk, nou dat valt wel mee .
enige nadeel vond ik het ontbreken van noise, maar daar kreeg je dan wel weer een sync voor terug
 
Back
Top