* Cunttest 2009! *

announcement.jpg


[incl. mooie wav-mp3 convertor tikjes...]

:halleluja MOET JIJ WETEN JOH!!!
 
ow sjit val ik weer buiten de boot om half 1 :( toch kijken of ik niet gediskwalificeerd word.
 

Attachments

  • gameover white edition mix .mp3
    1,1 MB · Bekeken: 76
Hey 6!

Hier dan mijn inzending, een mislukte early 80s synthpop... wel erg analoog overigens... ik ga wel dat soort nummers maken maar dan beter...
Als jij er een leuk clipje bij maakt wil ik wel op youtube ermee :D
kweenie hoe je er bij komt maar ik maak verder geen clips voor onder/boven de K#s op youtube hoor :eureka:

maar toch nog net een inzend ding is nutuulk goed, erg goed ende uitmuntthee! :mega:
ow sjit val ik weer buiten de boot om half 1 :( toch kijken of ik niet gediskwalificeerd word.
we zien het door het vingeren! u doet mede ende tevens ook deel...
 
------ behangrijk! ------

:mega: willen de laatste 3 inzenders nog ff hun track aanmelden op de oegboengische voteviewer site? :mega:
dus Bass, Zoid en Kast (met Lu ervoor) >>>> http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2009/submit.cgi
het kan nog net want vanavond zal het oegnaboegbeeld de dieselmotor van de voter aanjakkeren!

------ behangrijk! ------
 
Doet ik vanavond.. 'k zal ff kijken of ik het convertor-tik-probleem voor die tijd nog opgelost krijg...


Al doe ik officieel nateluurlijk niet mee.. ;)
 
Hoewel er in de eerste post van deze thread is aangegeven dat het stemmen op 1 december zou kunnen te doen zijn worden plaatsgegrepen zal het vandaag om 12 uur s'middags los barsten.

Mocht Sly Dog zijn track nog ff willen uploaden en de gegevens willen invoeren alhier:
http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2009/submit.cgi
maar dan wel graag VOOR de klok van 12 uur dus dan kan hij nog NET meedoen. :mega:

dus vandaag 3 december:

VANAF 12:00
VOTE OP DE 5 MEEST KLOTE!
 
Zo, ook maar es gestemd.. moet toegeven dat slechts 5 keuzes niet meeviel deze keer.. !!
 
tot wanneer kan er gestemd worden?
 
done! qua votering mijns...

apart, volgens style 1 is zoid tot nu toe de enige die stemmen heeft ontvangen en zelf ook heeft gevote... :?
overigens moet er wederom dit jaar goed in de gaten gehouden worden wie er pcies stemt aangezien sommigen een andere artiesten naam ('we' hadden nog zo gehoopt dat dit niet meer zou voorkomen dit jaar maar helaasch) hebben gebruikt dan hun nick op SF, zo zijn daar bijv:

- The Cuntbeefers
- Bob K(n)UTton
- Gameboys a gogo

dus of deze personages straks ff EXACT met deze artiesten namen willen gaan stemmen graag.
stemmen moet nutuulk want je doet ook zelf mee :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top