* Cunttest 2009! *

hehe, euhm.. voor het geval ik verkeerd begrepen wordt/werd.. :P

Ik bedoelde eigenlijk dat het een voordeel van een kutbaan is dat je daar over het algemeen wel kutmuziek kan luisteren, iets wat bij een goede baan minder vanzelfsprecunt™ is. ;) :D :mega:

Geen slecht woord over jouw baan (of geen baan) nateluurlijk™..!
 
:dubbel:
 
Kee, kep gevote
thumbsup.gif
spannond,

Luur, Bassio, Cuntbeefers, Uneuk en JnM op een gechip'n'dale-de 3e plaats
Puch en 6 op een geslachdeelde 2e en Zoid en Trag op 1...

allemaal de votetjes van desch vloer en laat ze dansen die stemmen! :mega:

alleen... tsja... :smeris: DIT mag nutuulk niet :smeris:
ach ja, het hoort er elk jaar weer bij laten we maar zeggen :D
 
alleen... tsja... :smeris: DIT mag nutuulk niet :smeris:
ach ja, het hoort er elk jaar weer bij laten we maar zeggen :D

Ach ja, ik houd wel van een stevig potje zelfbevlekking in de kutdraad. Maar nu snap ik ook al Uneuk zijn mails van gisteren aan mij, ik zie nu pas deze post. LOL
 
zo, het was lang wikken, krikken en wegen maar de votes zijn gegeven! wat was dat lastig! mijn complimenten aan demian en Lukast, jullie tracks waren veel en veel te goed!! die van demain was de puurst mogelijke kaas en die van Lukast zou zo van Slagsmalsklubben kunnen zijn..
die van Bassio gaat op mn MP3, die koffiemedley heb ik nou ondertussen wel gehad :D (ben aphex in 20 minuten van je trouwens kwijt, ik weet nog dat die lekker glitched-de) die B&A remix van 6 heb ik ook nog steeds op mn MP3 staan, wat een topper was dat!
platen in dat kaliber zaten er ook dit jaar zeker tussen, opdat de slechtste weer moge winnen!!!

(waarom doet CD niet mee dit keer? hij heeft de wisseltroffee van een paar cunttest terug nog op zijn kamertje liggen meen ik me te herinneren...)

 
Bliepbliep, welcum bek! :D het gaat zo wel een heel gezoek worden straks qua wie nu wie is qua votes en meedingers, veel mensen usen verschillende namen...
(waarom doet CD niet mee dit keer? hij heeft de wisseltroffee van een paar cunttest terug nog op zijn kamertje liggen meen ik me te herinneren...)
CD moest ff zijn kostbare oortjes laten rusten voor zover ik weet :mexico:

prognose einde maand: 21 votes
 
VOTE 4:

|[l[|[l[|[l[[l[|[l[|[l[|]l]|]l]|]l]|]l][l[
]||][|[]l]]||[l|
|[l[|[l[|[l[[l[|[l[|[l[|]l]|]l]|]l]|]l][l[]|[]|]]]l]]|[[l|
|]l]|]l]|]l]|]l]]|[l[|[l[|[l[|[l[|[l[[l[l[[||]||][[l[||[l
|[l[|[l[|[l[[l[|[l[|[l[|]l]|]l]|]l]|]l][|l]||]|]]]l]]|[[|l
|]l]|]l]|]l]|]l]]|[l[|[l[|[l[|[l[|[l[[l|[l[l[|[]||[[l[|[l[[



oftewel, stem op:


|[l[|[l[|[l[[l[|[l[|[l[|]l]|]l]|]l]|]l][l[]||][|[]l]]||[l|
|[l[|[l[|[l[[l[|[l[|[l[|]l]|]l]|]l]|]l][l[]|[]|]]]l]]|[[l|
|]l]|]l]|]l]|]l]]|[l[|[l[|[l[|[l[|[l[[l[l[[||]||][[l[||[l
|[l[|[l[|[l[[l[|[l[|[l[|]l]|]l]|]l]|]l][|l]||]|]]]l]]|[[|l
|]l]|]l]|]l]|]l]]|[l[|[l[|[l[|[l[|[l[[l|[l[l[|[]||[[l[|[l[[
 
Zo, kheb m'n plicht ook weer gedaan.. Lastig zoals altijd.. Deze keer heb ik itst. vorig jaar niet gestemt op wat ik echt het kutste vond maar ook mijn waardering voor de creaties meegenomen in mijn keuze... Dus.
 
wederom hoog in de charts! JNM NEGEN TWEE, HIJ DOET ZEKERWETEN WEER MEE
 
Back
Top