Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De Tyros ben ik blij mee dat is een ding wat zeker is!.
Wat voor geluidskaart is goed? Een externe eventueel?
En een mengtafel?
Wat voor 1?

Dit is mijn 4e nick omdat ik van die andere nicks de wachtwoorden kwijt was:P...
Nu zijn ze samengevoegd tot dit account
 
Ik loog best wel vaak ja!
Maar ik ben er achter gekomen dat je daar niks mee oplost en een hoop vrienden en eventuele opbouwende vriendschappen mee kan verliezen/verbreken etc etc!.

Heb weer een nieuwe cover opgenomen vandaag!

EN om weer terug te komen op dat liegen!
Dat spijt me enorm, Ik had beter moeten weten, het heeft me een hoop vriendschappen ontnomen en een hoop vertrouwen in mij!
Ze geloven op FOK! zelfs niet dat mijn hond Kennelhoest heeft terwijl ik daar for fuck sake zelfs een filmpje van heb opgenomen en op Youtube heb gegooid!

Ik zal nooit meer liegen om what ever!
En voor dat julie denken dat die Juno-60 van 100euro een leugen was.. hij is te bezichtigen bij:
Kick Music
Hilversum
Gijsbrecht Van Amstelstraat 208!
 
Ik vergat zo de Cover neer te kwakken:p
 

Attachments

  • This Is It(tyros).mp3
    3,1 MB · Bekeken: 53
oke, ik wist echt 100% zeker dat als je zou reageren op Rene dat je er een MP3 bij zou doen als attachement. Je bent en blijft echt een ongeloofelijke egoistische knuppel die alleen maar dat soort dingen zegt om zn eigen hachje te redden, je geeft er echt gewoon geen ene reet om he? Dat bewijs je maar weer omdat je maar blijft terug komen.
 
Hier wordt volgens mij een persoonlijke twist uitgevochten.

Ik snap er niets van

Paul
 
oke, ik wist echt 100% zeker dat als je zou reageren op Rene dat je er een MP3 bij zou doen als attachement. Je bent en blijft echt een ongeloofelijke egoistische knuppel die alleen maar dat soort dingen zegt om zn eigen hachje te redden, je geeft er echt gewoon geen ene reet om he? Dat bewijs je maar weer omdat je maar blijft terug komen.

Ik ben niet egoistisch, Ik heb geleerd van fouten en weet dat het gewoon niet goed was...
Dat ik die MP3 als bijlage deed was gewoon omdat deze klaar was, Had er verder niets mee te maken!

Ja, Ik ben weer terug, En? Ik heb toch geleerd van mijn erge fouten en zeg toch dat ik niet meer lieg?

Waarom ga je er dan TOCH nog op in?, Stuur me verder maar een PM want open en bloot in een topic hoort niet natuurlijk
Groet
 
Genoeg over dat liegen. Wat mij betreft is iedereen welkom hier. Het gaat uiteindelijknu over de covers.
Ik zou zeggen, fix eerst je Tyros en post dan eens wat leuks.
Op het eerste gehoor is zo'n Tyros niet helemaal mijn ding (en het is natuurlijk ook geen synth), maar ik bewonder je enthousiasme.
Misschien moet je wat meer tijd besteden aan je covers. Je schudt er nu een paar op een dag uit je mouw. Voor een goede cover moet je wat tijd besteden aan de klanken keuze, en ook de noten correct spelen (tenzij het de bedoeling is er een totaal eigen intepretatie van te maken).
Op dit moment komt het een beetje over als begeleiding op de automatische piloot en spelen maar. Het lijkt mij juist leuk om eens niet de automatische begeleiding te horen. Programmeer in een sequencer eens zelf de bas, drums, etc. Dan worden je covers een stuk interessanter denk ik en komt de kracht van zo'n Tyros misschien ook beter tot z'n recht. Zo'n Tyros is vast wel multitimbraal dus je moet er best wat van kunnen maken.
Staar je ook niet blind op allemaal spullen van anderen. Ik kan grote bewondering hebben voor forumleden die met een minimum aan spullen toch prachtige dingen kunnen doen. Je hoeft echt niet allemaal super spul te hebben. Vergeet niet dat veel apparaten tegenwoordig als "oude troep" worden aangemerkt, terwijl er jaren geleden wel gewoon hits mee werden gemaakt.
Het gaat er niet om dat je veel hebt, maar om wat je er mee doet.
 
Je schudt er nu een paar op een dag uit je mouw.

Het zou me niks als-ie gewoon midi filetjes inlaadt van internet en helemaal niks zelf in speelt! Misschien een paar andere klanken hier en daar. :smeris:

Maar dat is wel een smerige beschuldiging, ik hoop maar dat het niet zo is :engel:
 
Het zou me niks als-ie gewoon midi filetjes inlaadt van internet en helemaal niks zelf in speelt! Misschien een paar andere klanken hier en daar. :smeris:

Maar dat is wel een smerige beschuldiging, ik hoop maar dat het niet zo is :engel:

Kom eens langs zou ik zeggen...
Ik speel ALLES zelf in met de Tyros + Cool Edit Pro
Wil eventueel een filmpje opnemen hoor. Geen probleem
 
Genoeg over dat liegen. Wat mij betreft is iedereen welkom hier. Het gaat uiteindelijknu over de covers.
Ik zou zeggen, fix eerst je Tyros en post dan eens wat leuks.
Op het eerste gehoor is zo'n Tyros niet helemaal mijn ding (en het is natuurlijk ook geen synth), maar ik bewonder je enthousiasme.
Misschien moet je wat meer tijd besteden aan je covers. Je schudt er nu een paar op een dag uit je mouw. Voor een goede cover moet je wat tijd besteden aan de klanken keuze, en ook de noten correct spelen (tenzij het de bedoeling is er een totaal eigen intepretatie van te maken).
Op dit moment komt het een beetje over als begeleiding op de automatische piloot en spelen maar. Het lijkt mij juist leuk om eens niet de automatische begeleiding te horen. Programmeer in een sequencer eens zelf de bas, drums, etc. Dan worden je covers een stuk interessanter denk ik en komt de kracht van zo'n Tyros misschien ook beter tot z'n recht. Zo'n Tyros is vast wel multitimbraal dus je moet er best wat van kunnen maken.
Staar je ook niet blind op allemaal spullen van anderen. Ik kan grote bewondering hebben voor forumleden die met een minimum aan spullen toch prachtige dingen kunnen doen. Je hoeft echt niet allemaal super spul te hebben. Vergeet niet dat veel apparaten tegenwoordig als "oude troep" worden aangemerkt, terwijl er jaren geleden wel gewoon hits mee werden gemaakt.
Het gaat er niet om dat je veel hebt, maar om wat je er mee doet.

Ik maak er deels een eigen intepretatie van(Qua arrangement)...
De Tyros is zelf 32 deels multitimbraals dus dat is wel Nice!

Ik ben blij met de spullen die ik heb op Synth gebied(Nog helemaal niks, Volgende week TOCH de Juno-60, heb al 15 aanbetaald:D:D).

Ik ben ook blij dat ik de gave heb om muziek te maken zonder dat ik noten kan lezen(Nooit echt geleerd) en dat ik een nummer met 3 x luisteren gewoon aardig kan naspelen!
 
Ik ben ook blij dat ik de gave heb om muziek te maken zonder dat ik noten kan lezen(Nooit echt geleerd) en dat ik een nummer met 3 x luisteren gewoon aardig kan naspelen!

Yeah right. Ik zou zeggen slinger die wepkem van je maar eens aan en laat het maar eens zien
 
Zal ik straks eens doen...
Wat moet ik laten zien? Hoe ik een deel van Thriller in elkaar zet?
 
Heb even een kort filmpje opgenomen van hoe ik Equinoxe IV in elkaar zet!
Ik heb de webcam alleen op de Tyros gericht omdat het te veel moeite is om hem steeds te verschuiven(Hij staat niet vast of stevig of zo).
Het filmpje staat met een maximale 30 minuten online..

Verwacht er niet te veel van, heb het even vlug vlug gedaan, Normaal ben ik ongeveer 1 uur met een Track bezig!
 
Ja, af en toe wat langer af en toe wat korter..
Deze heb ik in nog geen 15 minuten gemaakt:
 

Attachments

  • Hummingbird(tyros).mp3
    498,8 KB · Bekeken: 43
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top