Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beste Bradley, ik heb helemaal niks tegen jou persoonlijk en ik gun je je plezier van harte.
Ik ben echter wel van mening dat al je covers gewoon klote zijn. Bovendien is het allemaal hele kazige keyboardmuziek die m.i. niet thuis horen op het SYNTHforum. Ik snap ook niet dat je er mee doorgaat. Je moet toch inmiddels wel in de gaten hebben dat je in dit topic door heel veel mensen ontzettend in de zeik genomen wordt?
Ik vind het ook niet zo slim van je om steeds van alles te roepen en er later weer op terug te moeten komen. Die Juno, Die G70, en straks ook die Triton. Let op m'n woorden.
Maar nogmaals. Ik heb niks tegen je hoor. Ik heb liever dat je je uitleeft met je muziek dan dat je je keyboards in elkaar ramt. Zonde man! Zoek hulp voor die uitbarstingen en je ziekelijke drang naar aandacht.
 
Ziekelijke drang naar aandacht?
Omdat ik wat covers post bedoel je?..

Maargoed...
Ik weet inderdaad dat het een SYNTHforum is en dat ik inderdaad in de zeik word genomen door veel forummers die me niet serieus nemen, Ze kennen mij dan ook niet persoonlijk en kennen mijn serieuze kant dan ook(helaas) niet

Ik ben verbannen op het Keyboardforum omdat ik er een mening had.. anders had ik daar wel gepost!, al zijn ze daar nog erger qua comments dan hier!

Die uitbarstingen heb ik eigenlijk alleen als er ECHT iets niet lukt, dat is misschien 2 x per jaar!
Tuurlijk het is veel, En het is kut... maar ik durf geen hulp te zoeken!!..

Ik probeer er ook op mijn eigen manier vanaf te komen!, tot 2 jaar terug of zo had ik vet veel van die uitbarstingen, En toen waren het geen kleine dingetjes zoals 3 toetsen van een keyboardje slopen of zo, Toen gooide ik telefoons kapot gooide keyboard kapot, Sloeg schermpjes defect, Gaf mijn pc scherm wat klappen etc etc...

In dat opzicht ben ik flink gegroeit als in, Dat doe ik niet meer...
Komt uiteraard ook omdat ik ouder en wijzer ben geworden!
 
Ziekelijke drang naar aandacht?
Omdat ik wat covers post bedoel je?..

Dat bedoel ik voor een deel ja. Ik geloof dat er maar weinig mensen gecharmeerd zijn van je covers. Er zit ook totaal geen progressie in de kwaliteit. Toch ga je maar door.
Bovendien post je niet alleen hier, maar overal op het internet in diverse fora heel veel van je persoonlijk leven. Je meldt geloof ik nog net niet wanneer je gaat schijten.
Dus ja. Wat mij betreft heb je een ziekelijke drang naar aandacht of een ontzettende plaat voor je kop. Bovendien doe je alles ontzettend impulsief waardoor je in de problemen komt. Niet alleen op persoonlijk vlak, maar volgens mij ook regelmatig financieel.

En je serieuze kant zouden we allemaal graag eens zien. Je kunt echt wel aardig spelen en ik geloof ook best dat je talent hebt. Ik zou graag de serieuze Bradley eens willen zien die een mooi eigen nummer laat zien op een Tyros die hij helemaal van A tot Z beheerst.
Wat ga je trouwens met je nick doen als je de Tyros kwijt bent? Veranderen in Triton1990?

Waarom durf je geen hulp te zoeken? Die hulpverlening lijkt mij juist erg verstandig. Ik ben geen psycholoog, maar volgens mij ben je een soort wandelende tijdbom. Als je pech hebt gebeurt er ooit eens echt iets vervelends tijdens zo'n woede uitbarsting en had je achteraf beter hulp kunnen zoeken.
 
Ik ben absoluut geen wandelende tijdbom en ik heb mezelf ook 99% onder controle, Alleen als ik iets 20x doe en het lukt dan niet en ik heb al stress dan word het me teveel...

De kwaliteit van de covers komt ook voor een deel omdat ik vergeet ze steeds omhoog te gooien
Ik neem nu op met 96kb dit hoort minimaal 128 te zijn.,

Ik doe inderdaad wel veel dingen impulsief, En DAT is iets wat ik heel vaak NIET onder controle heb helaas:(
 
Dubbel
 
De Tyros wil ik ook wel ruilen tegen
Roland D-50 + Yamaha Dx-7 + Korg M1..
 
Iedereen met gezond verstand weet dat niemand zijn D50, DX7 of M1 gaat ruilen voor een Tyros!? Maar ach, lees wel gekkere dingen in deze topic.

Inmiddels vele pagina's verder is het resultaat nog steeds hetzelfde.
Even samengevat voor de popcorn lezers. Er staat in deze topic:

Ongeveer 40x dat TS meer tijd moet nemen om zijn muziek te maken.
Ongeveer 40x dat de resultaten vrijwel niet verbeteren en op goedkope midi-files lijken.
Ongeveer 20x dat het grootste gedeelte van de lezers TS niet serieus (meer) neemt.
Van een ieder die hem nog serieus advies geeft, lijkt TS vrij weinig met deze informatie te doen.
Daarnaast gooit TS niet alleen zijn 'covers' op het net, maar ook zijn privéleven en (psychische?) problemen...

Als je het mij vraagt... typisch gevalletje van 'bord voor je kop', hardleers, eigenwijs, enigszins labiel, hulpbehoevend (maar niet zoekend?), maar wel een volhouder!

Beste Bradley, je zegt in de loop der jaren wijzer te zijn geworden en geleerd te hebben van de fouten die je hebt gemaakt...
Misschien is het verstandig om eens na te denken over de dingen die je doet en wat de gevolgen voor jezelf zijn... en dit bedoel ik geheel los van de muziek.

Maar ach, wie ben ik, ik geef ook maar een goed bedoeld advies...:?
 
Ik doe best veel met het advies word gegeven!!
Ik kan sowieso niet veel doen aan de sound van de Tyros, zelfs al ZOU ik effecten gebruiken het blijft Tyros klinken!

"Iedereen met gezond verstand weet dat niemand zijn D50, DX7 of M1 gaat ruilen voor een Tyros!?"

Ik bedoelde het ook niet letterlijk of zo...
Maar stel dat ik hem kan verkopen dan kan ik deze 3 synths er voor terug kopen!
 
Ik zie af van een eventuele ruil!
Maareh...
Vandaag is dus het onvermijdelijke gebeurt!

Ik was op de Tyros aan het spelen(fantastisch) en ik switch van een Pad naar een Rhodes, BAM! mijn laatste pc speakertje opgeblazen, Nou zijn ze maar 20 euro maar alsnog, Ik kan nu geen muziek meer maken omdat ik ook geen koptelefoon meer heb..
ach ja, pech, Koop volgende week wel een nieuwe set!
 
Ik denk dat menig synthforummer opgelucht adem haalt.
 
Je wilt ongeveer 1500 euro vangen voor je Tyros (met kapotte uitgang en een kapotte knop als ik alles goed volg), maar een ruil tegen een DX7 (200 euro), D50 (250 euro) en een M1 (200 euro) vind je ook goed. Dat noem ik pas zakken in prijs.
En waarom een M1? Kun je beter een 01W of iets nemen met met de Triton Engine (MicroX of zo).
 
Knop is weer gefixt, En die uitgang was mijn geluidskaart dis stuurt alles mono door..

Het liefst wil ik die Tyros ruilen tegen die 3 synths ja.
De DX-7 , D50, EN de m1.. OF de MicroX dat kan ook!

Verkoop is natuurlijk wel beter, Maar dan doe ik er weer langer over voordat ik de spullen bij elkaar heb...

Dus vandaar dat ik liever de ruil heb!
 
Hou hem nou maar gewoon. Ik denk niet dat je iemand gaat vinden die 3 toffe synths wegdoet voor een Tyros...
 
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Fjoez.
Wat nog een bijkomend probleem is dat Bradley een ongelooflijk gat in z'n hand heeft. Sparen is er volgens mij niet bij. Wat er binnen komt gaat er meteen uit aan allerlei impuls aankopen en ook dat brengt hem keer op keer in de problemen.
Op zich heb ik ook wel wat met hem te doen. Ik geef toe dat ook ik wel eens heel bot reageer richting Bradley toe terwijl hij het volgens mij niet zo kwaad bedoelt. Hij is gewoon onvoorstelbaar naïef.
Waar ik me wel zorgen om zou maken als ik Bradley was, is de ongelooflijke hoeveelheid informatie die je over hem kunt vinden.
Even googlen leert je bijna alles over Bradley en dat kan problematisch zijn als de verkeerde persoon daar wat mee wil.
We weten hoe hij heet, waar hij woont, zijn adres, dat zijn famile enigszins berucht is in Hilversum, dat hij een Wajong uitkering heeft, hoe hoog die is, op welke school hij zit, zijn medische toestand, ruzie's met "vrienden" post hij ook. Verder is hij gek op attractiepark slagharen. Echt alles is over hem te vinden. Bijna eng.
Komt ook nog eens bij dat hij op vreselijk veel fora zit. Fok, Keyboard forum (is ie gebanned), Queen forum (is ie gebanned), synthforum, hyves, youtube, nog een of andere hilversums jongeren site, een piano forum etc.
In 5 minuten weet je alles over hem.
Ik snap niet dat er niet iemand is die die jongen een beetje tegen zichzelf beschermt.
Door al die negatieve aandacht die hij krijgt moet hij straks toch wel een enorm minderwaardigheidscomplex hebben. Dat vind ik best sneu eerlijk gezegd. Ik heb met hem te doen, ondanks dat ik zelf ook de verleiding niet altijd kan weerstaan te reageren op wat hij post.
Als je dit beschrijft, lijkt het wel of Bradley een psychologisch experiment(a la Big Brother)is, waar jij en het hele forum deel van uitmaken, zonder dat je het weet. :duivels:
 
Ik doe best veel met het advies word gegeven!!
Ik kan sowieso niet veel doen aan de sound van de Tyros, zelfs al ZOU ik effecten gebruiken het blijft Tyros klinken!
....
De kwaliteit van de covers komt ook voor een deel omdat ik vergeet ze steeds omhoog te gooien
Ik neem nu op met 96kb dit hoort minimaal 128 te zijn.

hier gaat het gelijk al mis
het kaasgehalte heeft niks met de bitrate te maken
de tyros kan veeeel beter klinken en dat durf ik te zeggen zonder m überhaupt te kennen:frons:

met het advies dat je wordt gegeven doe je helemaal niks, nadda noppes
de meesten hebben de behoefte om bij je binnen te komen met hun woorden, maar je hebt zulke grote blokkades dat je haast niet te bereiken bent

ik probeer het nog eens op deze directe manier in de hoop dat je er iets aan hebt en dat is gelijk mn laatste keer.
je dwangmatigheid en je impulsiviteit die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn zorgen ervoor dat je door een heeeeeeeeeel klein gaatje de wereld aanschouwt. uit angst voor angst en angst voor emoties laat je alleen hier en daar een klein woordje van buiten naar binnen door dat niet teveel pijn doet.
alle rechtstreekse kritiek op hoe je je op internet begeeft stop je ergens weg in een heel donker hoekje.
ik denk dat er nog heel veel dingen in dat donkere hoekje liggen, anders zou je er nooit zo goed in zijn.

ten eerste: daar is niets ergs aan! iedereen heeft zijn makken en dwangmatigheden en laat ik maar toegeven dat ik er ook zat heb. we zijn allemaal mens en iedereen is bijzonder eigenaardig als je maar stil genoeg staat om t te zien.

ten tweede zal je eens moeten gaan kijken hoe je dit patroon kan doorbreken.
eigenlijk gaat het mis omdat je bij de wereld steeds in de goede smaak wil vallen. je hebt een hele sterke neiging om goed weer te spelen en om maar te zorgen dat er niet kwaad over je gedacht wordt. dat is het dwangmatige en daaruit volgt die "impulsiviteit". je reageert binnen een tel en daardoor wurm je jezelf in allerlei moeilijkheden.

probeer eens als experiment om met elke post die je wil doen een uur te wachten. echt, dat wordt lastig, maar onderzoek eens wat je daarmee kan doen. als je dat afspreekt met jezelf forceer je jezelf om die impulsiviteit eens niet te volgen. en een uur later kijk je hoogstwaarschijnlijk weer heel anders tegen de dingen aan.

voel ook eens wat er gebeurt als je kritiek krijgt, op je sound of je covers of op je persoon.. je eerste neiging is reageren, antwoorden bedenken om die kritiek teniet te doen. dat is logisch, maar het weerhoudt je ervan te voelen wat er gebeurt. daar zit het volgens mij
je wil het niet voelen.. volgens mij moet je jezelf daarom beter beschermen en minder aan de buitenkant alles de wereld inschreeuwen. zo kan je er op een minder schadelijke manier mee vertrouwd raken ipv dat het je hele wezen beheerst.

kan je 1 dag alleen zijn zonder wat voor contact met anderen dan ook? zonder iets te doen? alleen zijn met alleen jezelf, verder niks?
je kan jouw leven niet laten afhangen van hoe anderen over jou denken, dat is zo zonde. bedenk eens hoe kostbaar je bestaan is, hoe groot de kans is dat van alle mogelijke gebeurtenissen in het universum een mens geboren wordt. ga je daar volledig van genieten of ga je het verspillen aan allerlei onnozele zaken waar je alleen maar ongelukkig van wordt?

hier eindigt mijn bradley experience
ik hoop voor je dat je een manier vindt om anders met t internet om te gaan. dat je vrij zult zijn van sujetten zoals ik zelf die zich zo ver met jouw zaken kunnen bemoeien.:)
 
Bericht door een moderator:
...en na deze post is alles wel gezegd in deze thread. Ik stel voor dat we ons weer met synths gaan bezighouden :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top