Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik vind zoet lekkerder...
 
dropsmaak? dat klinkt inderdaad mega ranzig!
 
Mja.. drop met popcornsmaak is ook niet alles.. :bekdicht:

Zou 't dan weggooien, btw is dan ECHT over datum!
 
Dropcorn!
popcorn.gif
 
Of Bradley nu wel of niet bestaat, ons nu wel of niet in de maling neemt, ik geniet wel van deze thread, dus ik zou juist Bradley aan willen moedigen om vooral zichzelf te blijven en door te gaan. :okdan:

Bradley hier is namelijk het probleem helemaal niet, het probleem zijn die lui die zich zelf beter vinden en zich verheven voelen en dat middels opmerkingen en grappen of sneren willen laten weten.

Als die reacties achterwege blijven, blijft een enthausiaste Bradley over en een kleine schare fans en dat beschouw ik als is iets moois.

Nuff said
 
Heb net even Chronologie 6 gecoverd!
Vind hem wel *Leuk* geworden, Maar ook niet meer dan dat!

top gedaan hoor :)

dit kon wel eens de populairste thread van dit forum gaan worden op deze manier. (wel jammer dat ik al 3 kilo ben aangekomen door de chips sinds de start van deze thread).
 
Die chronologie 6 is best oke, maar toch blijft het wat dun klinken :S ik vond je casio voller klinken Bradley
 
Hier een track, cover, remix, hoe je het ook noemen wilt die ik eens gemaakt heb voor ene thread..
 

Attachments

  • ferry_kut.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 62
Mag je ook covers van repnummers doen? :)
 
Ik heb laatst wel een Rap nummertje opgenomen met wat gasten van school(moet voor project), Misschien plaats ik die hier wel ALS ik het mp3tje kan bemachtigen!
 
Net Equinoxe IV opgenomen!
 

Attachments

  • Equinoxe IV(Tyros+soundeffect).mp3
    940,8 KB · Bekeken: 59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top