Reason 2.5 komt eraan!

Origineel geplaatst door fuse
Ehhhmmm...... als je als grote naam lekker veel Lexicon presets hebt gebruikt maakt het toch niet automatisch uit hoe goed je presets voor een of ander software pakket is? Niet dat ik zeg dat het grote onzin is, maar volgens mij is het je blind staren op beroemde namen vooralsnog geen garantie dat het goed spul is. Dan zou je eerder als scepticus zeggen waarom het nodig is om op die manier je spullen (idg gratis) aan de man proberen te brengen.
Ik zou gewoon liever zelf over de kwaliteiten van het programma oordelen. :)

tis goed spul ;)
 
En dan nu nog de mogelijkheid om het hele handeltje als VST(i)-rack in Cubase te hangen, dus zonder ReWire of Hubi-toestanden.

Ik heb versie 1 maar heb nog niet geüpdate. Eerst VST Props.
 
Reason TDM versie?

Daar durf ik dus niet op te wedden.
Het zou trouwens wel goed zijn voor de kwaliteit van menig trancederivaat.
 
ja mensen, reason 2.5 is NU te downloaden van de propellerheads website www.propellerheads.se

enjoy!

Olaf
 
Ja veel mensen hier weten het niet, maar Olaf is al 20 jaar getrouwd met de oprichter van Propellorheads. Ze hebben ook al ettelijke liefdesbaby's verwekt bij elkaar. Ik vond dat de aap nu maar eens uit de mouw moest komen.

Haha.

Als ik die screenshots van Reason zie, dan denk ik: hé verrek, 't is net hardware!

Haha.

Okee, lo-fi, tijd om die computer uit te zetten. Geen witbier meer voor jou als je niets gegeten hebt.
 
Origineel geplaatst door olafmol
ja al die mensen kunnen nu pas *echt* vette tracks maken..dat hun nummers kut klonken lag nl aan de oude reverb ;)

HAHAHA... 1-0 voor Olaf ;) Maar ff los daarvan... de oude reverb was echt niet zo heel super vind ik hoor. Wel super van Propheads dat ze naar hun klanten hebben geluisterd! Sieht jah gut aus...nah..?
 
hee lo-fi als de story straks bij mij op de stoep staat, op zoek naar de propeller-liefdes-beebies, dan heb jij een probleem jonga! dan stuur ik moscovitsch op je dak!
 
Back
Top