[Hardcore] Shitnose

Hoe lang maak (probeer je) al hardcore?

Over de track: Irritant geluidje , mss wat anders voor verzinnen/maken? Staat ook veel te hard tegenover andere sounds in je track.
Kick vind ik ook wat dof klinken. Lpf erop gezet? :)
Voor de rest vind ik de track ook niet spannend en kreeg zin om door te klikken.
Wat meer geluiden (synth's,drums,samples, wathever) zouden de track goed doen en wat spannender maken! ;)
 
Thanx voor je reactie.
Ik gebruik reason nu 2-3 maanden, maar ben niet alleen met hardcore bezig geweest experimenteer ook beetje met electro/house.

Maar wat is er irritant aan dat geluidje? En Lpf?
 
Eigenlijk is je track constant hetzelfde kwa sound.
Ga es naar professionele tracks luisteren, en vergelijk die opbouw maar es met die van jou.
Dan kom je er vanzelf achter dat die van jou geen opbouw heeft zegmaar.
Ik erger me ook aan die geluidjes, simpele distortion sound ofzo, weet et niet, maar het lijkt indd of er een filter over de master zit ofzo, weet et ook niet precies.

Ben wel benieuwd naar je 2e track, wat et ook mag zijn.
Oja, LPF = LowPassFilter.
 
Er zat inderdaad 'n filter op, doet reason automatisch als je nieuw bestand begint maar goed. Zodra ik die eraf haalde klonk alles natuurlijk out of tune omdat 'ie wel daaromheen gebouwd was.
Maar geen opbouw? Ik vind toch wel dat die erin zit, geen professionele nee maar je moet ergens beginnen. ;)

Ben hoe dan ook verder aan 't knutselen, merk alleen dat 't goed lastig is om de 'kwaliteit' van de samples goed te laten klinken en al helemaal in combinatie met elkaar.

Dit is niet me eerste track btw, heb er nog wat liggen die "klaar" zijn.

Thanx voor je reactie, erg hulpvol.
 
Back
Top