welke verlengkabel voor display Akai S6000

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
in de handleiding staat dat je een 9 pins female - female kan gebruiken en die zijn in de locale computerstores te kopen. Nou ik heb nu seriele kabel 9 pins female - female maar die werkt niet het display krijgt wel stroom maar er verschijnt geen tekst.

iemand ervaring met zo'n kabel, het liefst zoek ik een krulsnoer verlengkabel

THX
 
Ik denk dat die 9 polig [sub-d ?] connectoren niet volledig bedraad zijn.
Dus van de 9 pennetjes zitten enkelen geen draad aan.
Word wel vaker gedaan, natuurlijk om de kosten te besparen .[ en voor computers zijn ze geschikt] .
Je moet dus op zoek naar een volledige versie, of zelf zo iets in elkaar solderen.
 
http://en.audiofanzine.com/sampler/akai/S6000/user_reviews/

Even without reading the manual (which i still recommend) it's very intuitive and easy to use.. thanks to the detachable big screen (you can just replace the cable with a longer one with a rs-232 connector, but it has to be a straight through cable, NOT a nullmodem cable) you can have the sampler (optional with HD) somewhere in your rack and control everything from the screen.. if you have a kid he will want to trade your screen with his gameboy ;)
 
Ik denk dat die 9 polig [sub-d ?] connectoren niet volledig bedraad zijn.
Dus van de 9 pennetjes zitten enkelen geen draad aan.
Word wel vaker gedaan, natuurlijk om de kosten te besparen .[ en voor computers zijn ze geschikt] .
Je moet dus op zoek naar een volledige versie, of zelf zo iets in elkaar solderen.

http://en.audiofanzine.com/sampler/akai/S6000/user_reviews/

Even without reading the manual (which i still recommend) it's very intuitive and easy to use.. thanks to the detachable big screen (you can just replace the cable with a longer one with a rs-232 connector, but it has to be a straight through cable, NOT a nullmodem cable) you can have the sampler (optional with HD) somewhere in your rack and control everything from the screen.. if you have a kid he will want to trade your screen with his gameboy ;)


toppertje jongens, ik ga op morgen even shoppen :okdan:
 
Neem ff zo'n multi metertje mee naar de winkel zodat je het daar meteen kan controleren of het 1 op 1 bedraad is ;)

Gewoon weerstand meten. Zelfde pinnetjes nabij 0 (normaal 1 bij geen verbinding), dan's goed.
 
Back
Top