• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Van alles!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Terra Pee

synthloos
Lid sinds
1 mei 2003
Berichten
668
Locatie
Schier
Beste mensen,

Hier wat gear die ik verkoop en een eerlijke omschrijving:

- Korg microKORG met originele microKASE (officiële tas voor de microKorg/microKontrol) Deze microKorg heb ik heel lang en ben ik er ook een paar keer mee opgetreden. De houtenzijpanelen hebben dan ook middelmatig gebruikerssporen. Alles werkt goed behalve dat de volume knop kraakt als een tiet. Ik houd de volume altijd op z'n hoogst en regel de rest met mijn mixer. Zo heb ik nergens last van. Alles zit erbij, originele microfoon, handleiding, stroomadapter, behalve de originele doos maar aangezien de microKase erbij zit was dat niet meer nodig.
Prijs = 195 euro (incl. microKase / excl. verzendkosten / microKase los = 25 euro

- Moog Moogerfooger MF-101 (Low Pass Filter)
Zo goed als nieuw! Orginele handleiding en stroom adapter! Doos is van een Freqbox maar is precies hetzelfde grootte.
Prijs = 165 euro (excl. verzendkosten)

- Soundcraft EPM 6 mixer
Zo goed als nieuw! Originele handleiding en stroom adapter! Geen doos.
Prijs = 110 euro (excl. verzendkosten)

- M-Audio SP-2 Sustain Pedal
Amper uit de doos gehaald!
Prijs = 18 euro (excl. verzendkosten)

- M-Audio EX-P Expression Pedal
Amper uit de doos gehaald!
Prijs = 22 euro (excl. verzendkosten)

- JoMoX mbase01 (Aller eerste versie)
Ziet er zo goed als nieuw uit maar werkt niet optimaal aangezien de value knop amper goed werkt. Het werkt wel maar slaat heel erg vaak over. Je moet er dus vaak heel lang aan draaien voordat je bij de value komt waar je moet komen. Niet echt fijn! (misschien is het wel te maken!?) Overigens zijn belangrijke parameters prima via midi te besturen.
Originele handleiding en stroomadapter. Geen doos.
Prijs = 50 euro (excl. verzendkosten)

- Emu 1212m geluidskaart
Zo goed als nieuw! Alles erop en eraan incl. doos.
Prijs = 75 euro (excl. verzendkosten)

- Als laatste heb ik een paar Bose 201 IV Series 120watt speakers. Je krijgt een Technics versterker gratis erbij (incl. afstandsbediening en antenne,zie foto). De versterker werkt normaal wel prima. Maar om de paar maanden valt de rechter kanaal uit en moet je voorzichtig een keertje tegenaan slaan om de connectie goed te zetten (zo ga ik normaal niet mijn spullen om hoor:)).
Hebben allerbei originele handleidingen maar geen dozen.
Prijs = 45 euro (verzenden niet mogelijk!)


Ophalen/wegbrengen gaat voor verzenden (vooral bij de grotere dingen) maar als het anders niet kan doe ik aan verzenden tegen de normale verzendkostenprijzen. Testen kan altijd bij mij in Sprang-Capelle. Kijken is niet per sé kopen. Wat je wilt. :koffie: Koffie en groene thee. :okdan:

Een paar foto's (andere foto's op aanvraag):
 

Attachments

  • sPICT0004.jpg
    sPICT0004.jpg
    143 KB · Bekeken: 113
  • sPICT0007.jpg
    sPICT0007.jpg
    128,2 KB · Bekeken: 99
  • sPICT0010.jpg
    sPICT0010.jpg
    131,3 KB · Bekeken: 95
  • sPICT0011.jpg
    sPICT0011.jpg
    100,7 KB · Bekeken: 119
  • sPICT0013.jpg
    sPICT0013.jpg
    94,8 KB · Bekeken: 97
Hallo!


De MBase01 en de Moogerfooger zijn verkocht. Bedankt allen voor de snelle reacties.
De Bose Speakers zijn voorlopig nog even gereserveerd.


Overgebleven gear met een paar prijsverlagingen:

- Korg microKORG met originele microKASE ----- 155 euro (incl. verzendkosten)

- Soundcraft EPM 6 mixer ----- 100 euro (inclusief verzendkosten)

- M-Audio SP-2 Sustain Pedal ----- 18 euro (excl. verzendkosten)

- M-Audio EX-P Expression Pedal ----- 22 euro (excl. verzendkosten)

- EMU 1212m geluidskaart ----- 75 euro (inclusief verzendkosten)
 
microKORG + microKASE verkocht!

Emu 1212m ----- eventjes gereserveerd!
Bose Speakers ----- eventjes gereserveerd!

Overgebleven gear:

- Soundcraft EPM 6 mixer ----- 100 euro (inclusief verzendkosten)

- M-Audio SP-2 Sustain Pedal ----- 18 euro (excl. verzendkosten)

- M-Audio EX-P Expression Pedal ----- 22 euro (excl. verzendkosten)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top