• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Erica SYNTRX II te koop - 3 weken oud

Prijs
1650 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.723
Locatie
Streek rond Herentals - België
gekocht omdat t kon (black friday)
2 of 3 weken in huis, een keer aangezet
Ik heb oogproblemen met de leds, dus niet mijn ding.

mag weg voor 1650 euro, incl alles zoals in de winkel. Je mag natuurlijk ook afdingen over de prijs, dan vraag ik 1850 :D

Geen interesse in ruil (Tenzij je Sunny Pedaal heet, dan grijp ik even naar mijn spaarrekening)
Ik wil m opsturen maar draag geen verantwoordelijkheid, ik weet niet tot hoever bpost verzekerd maar denk maar tot 500 euro.
Nabij Herentals op te halen



Uiteraard is prijs vast

Als ie niet vlot verkoopt gaat ie voor meer op reverb. Dat is: deze week.
conditie is absoluut prima, ik schrijf 'zo goed als nieuw' omdat ik geen zin heb ik gezeur achteraf. Al je een gesloten doos wil moet je een nieuwe kopen :)
Ik denk niet dat er iets op aan te merken valt, maar zoals ik al zei, als je een gesloten doos wil, je snapt m
 

Attachments

  • IMG_0143.jpeg
    IMG_0143.jpeg
    224,4 KB · Bekeken: 157
  • IMG_0141.jpeg
    IMG_0141.jpeg
    238,8 KB · Bekeken: 122
  • IMG_0142.jpeg
    IMG_0142.jpeg
    256,9 KB · Bekeken: 143
  • IMG_0140.jpeg
    IMG_0140.jpeg
    293,7 KB · Bekeken: 146
ha ik zie dat er nog n sticker kleeft op die ene led, zoals ik al zei, ik heb problemen met de leds.: te fel voor mijn autistische oogjes. uiteraard kan die sticker er zo af.
 
Back
Top