• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Boss effectpedalen (CE3, CE5 en CEB3)

Prijs
80 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.823
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Hierbij zet ik drie choruspedalen van Boss te koop.

Een eerste is de gekende Boss CE3 die ik in 1984 nieuw gekocht heb.
Een tweede is de Boss CE5, nieuw gekocht in 2020. Dit model klinkt een beetje minder rauw dan de CE3 maar daarom niet minder mooi.
Een derde is de CEB3 bas chorus. Let wel: deze werkt enkel voor gitaren of toestellen met een gelijkaardige impedantie. Ik heb deze in 2007 nieuw gekocht.

Alle pedaaltjes komen met de bijhorende Boss stroomadapters (twee maal ACA en één maal PSA). De CE5 heeft normaal gezien een PSA nodig maar toen ik hem nieuw kocht, zat er een ACA bij. Ik heb deze altijd zonder problemen met dat type gebruikt.

Ik doe er ook nog een connectieplug bij zodat je twee pedalen compact aan mekaar kan koppelen (ooit eens geprobeerd om een CE3 en CE5 in serie te zetten ... heerlijk :).

Alle drie de pedalen hebben de mogelijkheid om een mono signaal naar stereo om te zetten.

Ze worden enkel als trio verkocht. Kan je niets met de basschorus doen, staat het je vrij om deze te verkopen op een gitaarforum of zo.

Te bezichtigen en te proberen ten noorden van Antwerpen.
Verzenden kan ook. 7€ verzendkosten worden dan extra aangerekend.


trio met verloopplug.jpg

CE3.jpgCE5.jpgCEB3.jpg
 
Back
Top