Gezocht: Progressive metal toetsenist

D

Deleted member 32534

Guest
Hey,

Mijn band zoekt een toetsenist die zowel met classic tones (grand piano, organ, strings) als synthesizers uit de voeten kan.
Onze stijl is vrij breed en we zijn nog erg aan het ontwikkelen, maar denk aan bands als Dream Theater (technisch), Opeth (oosters en donker), Pink Floyd (psychedelic), Ayreon (space en vibe) en Becoming the Archetype (hard).

Atm repeteren we eenmaal per week in een (per keer) gehuurde ruimte. Het is de bedoeling een vaste eigen ruimte te krijgen, maar dat is best lastig. Misschien komt dat nog.
Repetities vinden plaats in Almere. We kunnen uitwijken naar Amsterdam als daar iets moois te vinden is, maar niet veel verder.

We zoeken iemand die gemotiveerd en on top of his world (keyboards/synths) is en er echt voor wil gaan. We (gitarist/zanger, bassist en drummer) zijn +- 20 jaar oud en kunnen na onze studie alle kanten op. Iemand met zo'n soort overeenkomst heeft een streepje voor.
 
Niemand die zoiets zou willen doen? Of iemand kent die zoiets zou willen doen? Ik kom graag in contact met een goede synth/toetsenist.
 
dit forum heeft vrijwel alleen dancefreaks, misschien dat je op een muzikantenbank/musicfrom meer succes hebt.
 
dit forum heeft vrijwel alleen dancefreaks, misschien dat je op een muzikantenbank/musicfrom meer succes hebt.

Nou, alleen dancefreaks. Daarmee doe je Synthforum toch echt te kort ;)
 
Dit iets ?
 

Attachments

  • member.jpg
    member.jpg
    177,4 KB · Bekeken: 130
Prog. metal fans genoeg hier, en ook voldoende virtuozen die met die muziekstijl goed uit de voeten kunnen.
Maar die (net zoals ik) niet in de buurt van Almere resideren?
 
op wat voor dag repeteren jullie en hebben jullie ook ergens iets van mp3s online staan?
 
Het is de bedoeling om op zaterdag te repeteren. Op dit moment spelen we in een per keer gehuurde ruimte, wat niet ideaal is (veel slepen en instellen) maar wel makkelijk (er staat veel en het kan lekker hard).
Op dit moment hebben we maar 1 demo online staan, op www.myspace.com/epicmindband
Dit is een nogal poppy song van ons, we zijn nu wat proggier bezig, technischere riffs, maar ook een stuk donkerder (beetje zoals het middenstuk). Een heel stuk meer richting de Dream Theater-kant dus. Helaas nog geen andere demo's online.
 
Opeens zijn er meerdere bandjes die een toetsenist zoeken. Da's flauw, want wij hebben nog steeds niemand gevonden!
Nu wel iemand interesse?
 
dit forum heeft vrijwel alleen dancefreaks, misschien dat je op een muzikantenbank/musicfrom meer succes hebt.

Persoonlijk kan ik die boem boem boemm boem niet meer horen als je het neit erg vind :P
 
Het is de bedoeling om op zaterdag te repeteren. Op dit moment spelen we in een per keer gehuurde ruimte, wat niet ideaal is (veel slepen en instellen) maar wel makkelijk (er staat veel en het kan lekker hard).
Op dit moment hebben we maar 1 demo online staan, op www.myspace.com/epicmindband
Dit is een nogal poppy song van ons, we zijn nu wat proggier bezig, technischere riffs, maar ook een stuk donkerder (beetje zoals het middenstuk). Een heel stuk meer richting de Dream Theater-kant dus. Helaas nog geen andere demo's online.

Klinkt goed, helaas woon ik een beetje uit de buurt, Friesland! Buiten dat ben ik ook ietsje ouder dan 20...........
 
Kan het niet laten...een toetsenistenmop uit de oude doos, komt ie:

Q: What's the hardest part of playing keyboards in a rock band?
A: Telling your parents you're gay.


ahahahaaa..ha...snif... :mexico:
 
Kan het niet laten...een toetsenistenmop uit de oude doos, komt ie:

Q: What's the hardest part of playing keyboards in a rock band?
A: Telling your parents you're gay.


ahahahaaa..ha...snif... :mexico:

Heb je die zelf bedacht? :gaap:
 
ik krijg nou niet echt het idee dat toetsenisten gediscrimineerd worden. ze staan dan wel op de achtergrond, maar ze zijn wel gewild.

hoe groter je synthesizer hoe stoerder je bent natuurlijk
 
Back
Top