Paar nieuwe producties!

Wow.

Ik kan gewoon niet naar hiphop en/of r&b luisteren (bloedhekel aan), maar hier bleef ik toch echt naar luisteren, dit klinkt echt vet. Mijn complimenten.

Sapient - Path of War
Lekkere beat, mooie synth. Lijkt veel op een beat die ik ooit gebruikt heb toen ik dacht dat ik zwart was en kon rappen (no offense to anyone). Echt veel (vooral synth).
Als ik dan toch naar rap moet luisteren, is dit de style die mij aantrekt. Had alleen wel wat meer variatie in het nummer mogen zitten.

Ahmir - Get you off
Deze style trekt mij niet echt, desalniettemin heb ik er naar geluisterd. Klinkt leuk, goed in elkaar gezet. Electric guitar die ik op de achtergrond hoor vind ik vet, maar had van mij meer naar de voorgrond gemogen (persoonlijke smaak, ik vind de sound phat :D)

Bekay - Redemption
Ook weer een mooie productie. Oldskool underground rap. Nais lyrics. Beat simpel houden, voice naar de voorgrond trekken, goed de verschillende instrumenten tot 1 geheel weten te maken.

Mijn complimenten :D

Keep it up :)
 
Ik kan gewoon niet naar hiphop en/of r&b luisteren (bloedhekel aan), maar hier bleef ik toch echt naar luisteren, dit klinkt echt vet.

Hier het zelfde , Vooral die eerste track op je myspace Get You Of zit zo chill en lekker in elkaar.. Echt zo'n relax liedje !

Voor de rest vind ik het allemaal echt heel professioneel klinken !

Proficiat !
 
ahmir - get you off > goeie track maar naar mijn zin iets te veel Usher

Bekay - Redemption > lekker track rauw en toch ook weer niet! klopt eigenlijk wel zo geluisterd op mijn laptop

Sapient - Path of war > wow dit is wel dikke shit gast, echt meesterlijk deze track! tekst mag er ook zijn overigens!
 
Goeie zangert op "get you off"? Vet goeie zangert!
Klinkt als een amerikaantje.....8)
Deze track botst voor mijn gevoel wel wat met de andere songs.. maar ze zijn allen(die ik geluisterd heb) wel proffie uitgevoerd.
:okdan:
 
Thnx peepz!
@ Cns Bekay niet rauw? hmm ik denk dat je hem maar ff moet googlen hehe.

@ Redsky Klopt dat is een amerikaanse r&b groep genaamd Ahmir.

:mega:
 
Back
Top