ShamBok - Most Ill Monkeys

Erg fijne track ja, met veel variatie ook (naar einde wat minder).
De andere tacks mogen er ook wezen trouwens :)

Hoe maak jij je drum samples?
 
ik heb maar 1 antwoord: FUCK YOU SHAMBOK

lol ... wederom erg goed. Hoor overigens een "sample/preset" die ik eerder in een Noisia track heb gehoord, op o.a. 04:12 Klopt dat? (in Most ill Monkeys)

Volgens mij ben jij fan van Shpongle en Uberzone
 
Thanks ---->: gijs, M01C, ronnyvalder & Fraction... !!!!

@skies "Hoe maak jij je drum samples?"
---> die komen uit een hoop verschillende bronnen moet ik zeggen sommige uit synths, sommige zijn "gewoon" drum samples....ze zijn ook veel ge-layered moet ik zeggen. (cker de basskicks en snares)

@access1: "Hoor overigens een "sample/preset" die ik eerder in een Noisia track heb gehoord, op o.a. 04:12 Klopt dat? (in Most ill Monkeys)"
-Nee er zitten geen synth samples oid in, de synth die je op 4:12 en erna hoort is gemaakt in een VirusTI.,

@access1: Volgens mij ben jij fan van Shpongle en Uberzone
-Uberzone ken ik niet (zal is checke....;)
-Shpongle ken ik wel...geen groot fan...maar vinnet wel goed dat wel...tis voor mij vooral "Hallucinogen - the Herb Garden" die et em echt doet van die knakkert
 
zojuist jullie ontdekt via het chemical brothers forum. tof om te horen dat er nog steeds big beat georienteerde muziek gemaakt wordt!! (jammer dat meeste tracks van de myspace zijn..)
 
zojuist jullie ontdekt via het chemical brothers forum. tof om te horen dat er nog steeds big beat georienteerde muziek gemaakt wordt!! (jammer dat meeste tracks van de myspace zijn..)

Tnx !

Er komt in February een heel album aan ;)
Na de officiele release zullen er ook weer meer tracks op myspace e.d. te beluisteren zijn.
 
Back
Top