TKROKT - Cinder Alley

feindbild

!TKRÓKT!
Lid sinds
23 september 2002
Berichten
1.065
Locatie
leuven
Ik heb mijn oude project TKROKT nog eens van stal gehaald.

Dit is het resultaat van een bijzonder leuke avond met mijn relatief nieuwe pulsar-23.
Gebruikt: de BD, SD, HHT en alle krokodillenkabeltjes die erbij zitten, geclipt op 50 van de meer dan 100 pinnen die deze drumdoos rijk is.

Als de woorden ‘drumdoos’ en een 'bijzonder leuke avond’ de verwachting van een vette dance track scheppen en je daardoor aan het likkebaarden slaat, dan heb ik slecht nieuws.
Want een lekkere beat, of, stel je voor, een vlotte zanglijn en mooie melodietjes, komen in dit stuk volstrekt niet aan bod.

Als je daarentegen tuk bent op duister gedreun en gekraak, wars van enige lichtpunten, is dit beslist spek naar je bek.

Concreet gaat het om een improvisatie, rechtstreeks opgenomen op 1 spoor in Ableton, gespeend van extra effecten en al zeker van tierlantijntjes.
Gewoon puur pulsar. Je hoort misschien zelfs dat het de zwarte is. De inspiratie was dan ook niet het toppunt van vrolijkheid.

Voor de dj’s: 120 bpm
 
IMG_6514.jpg


een foto van het slagveld, in het onwaarschijnlijke geval dat je de patch ook eens wilt uitproberen
 
Het beeld op SoundCloud past beter dan de vrolijke kabeltjes hierboven ;). iig mooi op veel stukken, mij wat de heftig op sommige stukken. Spelen met de matriarch zou hier perfect bij passen. :)
 
Hmmm

Yikes, we were unable
to process your request
in time.​

Please reload the page or try again in a moment.
Please check our Status page for more details as they come in.
 
@Stupide bedankt in ieder geval voor het luisteren! en voor het opmerken van de bpm-opmerking :D

@kobuz dat denk ik ook van die matriarch! maar ik heb hem (helaas) niet. voorlopig houd ik me nog even aan een paar avonden met alleen de pulsar. uitdiepen en zo...
zeg ik nu, en morgen schuif ik dan de rest van mijn spullen ernaast en is het helemààl om zeep. :D
 
Back
Top