Akai MPD 32 + Cubase werkt niet. Help! :-)

tcindustry

Nieuwkomer
Lid sinds
19 Maart 2006
Berichten
21
*EDIT* Onderstaand probleem is opgelost. Na lang zoeken op internet kwam ik gebruikers tegen die problemen kregen nadat ze een Logitech webcam ge-installeerd hadden. Ziedaar; dat was ook mijn probleem. Vervelende was alleen wel dat ik compleet Windows XP opnieuw moest installeren om van het probleem af te komen maar gelukkig had ik nog een Ghost-bestand met de basis-muziekprogramma's.

Ik kan weer verder.
Bedankt voor jullie hulp! :-P

André.

Hallo allemaal.

Ik heb de Akai MPD32 midi controller aangeschaft maar krijg het ding niet aan de praat in (o.a.) Cubase SX3. Als ik de usb kabel aansluit worden automatisch de drivers geinstalleert en dat gaat allemaal wel goed. Maar in Cubase zou ik bij de input en output devices nu voor usb-audioapparaat moeten kunnen kiezen en die staat er niet bij. Ook het programma Vyzex MPD32 dat op de bijgeleverde cd-rom staat ziet de MPD32 niet. Alsof usb-audio-apparaten zoewieso niet gezien worden.

Doe ik iets verkeerd of gaat er stomweg iets niet goed?
Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp,

groet,
André.
(Windows XP SP3)
 
Laatst gewijzigd:
Heee Andre! Jij hier! :)

Waar had je die webcam voor nodig dan? Strippen voor de vrouwtjes? :D
 
Sjit Krat, je hebt me weer helemaal door. Ik vond dat ik mijn goddelijke lichaam niet verborgen mocht houden voor de dames maar helaas... :-p
 
Back
Top