"nieuwe" track ARAICH - First for everything

ARAICH

de "net niet" producer
Lid sinds
6 Maart 2009
Berichten
74
Locatie
Almere
Hey mensen!!

Ik dacht, laat ik eens wat ouds opgraven en laten horen :)
Bijdeze dus.
Titel: First for Everything
Jaar: 2001/2002
te luisteren op: www.myspace.com/araichmusic

Kleine achtergrond info:
Gemaakt destijds voor een niet nader te noemen DJ (bekend iemand) als opvolger van zijn vorige hit. Heb toen met een (op dit moment bekende) zangers uit engeland deze track geschreven. Zij uiteraard de tekst.

Echter deed de manager van de zangeres moeilijk over het contract bij Digidance en daarom besloot Digidance de track te cancelen. Dit heeft mij heel erg gedemotiveerd en heb toen ongeveer 4 jaar niet actief muziek gemaakt...


Afijn, genoeg emo gedoe!!! Laat weten wat jullie van deze track vinden :)
Let niet op de kwaliteit, want dat is best ruk :P Hij moest nog door de master ;)


Greetz,

Randy aka ARAICH
 
Hmm... Ik heb je tracks geluisterd op je myspace pagina... Het klinkt wel lekker, zeker deze. Maar ik moet bekennen dat ik je tracks best veel op elkaar vind lijken, qua akkoorden en akkoordenschema's, beats, tempo... Het een klinkt een beetje als een remix van het ander. Wel lekker slick en vloeiend edoch.

Zonde van zo'n turnoff door zo'n moeilijkdoener, zonde van die vier jaar gemiste ontwikkeling. Ik heb ook zoiets gehad, alleen niet met bekende artietsen, maar met muziek en andere creatieve producten (programmeerwerk) voor een vorige werkgever.
 
Ehhmm volgens mij ben je er (weer) helemaal klaar voor vette tracks hoor. misschien net een tikkie te smooth voor nu, mag nog net een tandje rauwer qua sounds
 
Back
Top