D&R Dayner 100 eurootjes op MP

Was echt een goed idee om zo snel mogelijk zo veel mogelijk Oost-Europese landen complete toegang te geven tot de rest van de unie :Z
 
Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft....georganiseerde misdaad is er altijd wel geweest ook toe het "ijzeren gordijn" er nog was......
Wat ik me afvraag is hoe deze mensen aan die skim apparatuur komen.....zal ook wel weer uit diefstal afkomstig zijn, denk ik.
maar dit probleem van skimmen bestaat al meerdere jaren en het kost de gemeenschap echt miljoenen per jaar waar de brave belastingbetaler in een 1 of andere manier weer voor opdraait. De banken ondernemen er niks tot weinig tegen omdat dan het gehele systeem zou moeten worden veranderd. Dus pasjes die op een andere manier worden uitgelezen etc...maar dat heeft dat ook tot gevolg dat er andere pinautomaten moeten komen...overal....
Dit is dus een groot struikelblok zoals het is met alle geaccepteerde en draaiende systemen die veranderd zouden moeten worden.......maar als het zo door gaat kan je dus strax nergens meer veilig je betalingen doen....
De enige veilige automaten staan nu dus bij bankkantoren binnen......in vervolg betaal ik me rekeningen en de rest neem ik dan maar op en gaat in me ouwe sok onder het bed.........
Wat mij eigenlijk nog het meest irriteerd en waar ik erg kwaad over ben is de inbreuk in mijn privacy.......
 
Heb jij ook nog hele modules liggen toevallig? Ik zal even een inventarisatie maken bij mijn tafel wat hoog nodig vervangen moet worden.

Nog wel een paar, de tafel is nog maar half gestript. De Radiohm pots kunnen waarschijnlijk gelijk de prullenbak in. Da's nieuw al goedkoop spul, dus daar verwacht ik na al die jaren niet zoveel meer van. Maar de dubbele en viervoudige pots zijn Omeg en een deel van de schuiven is Alps.
 
Niemand?

in de ketting kan dat weer wel
capice
dus dus je stuurt naar 1/2 panned m ,

en dan tussen je delay/ compressor zetje efx/ eq....watje wil zo open source istie ook weer nie

volgensmij heeft de dayner met 20 channels net asmn dr2000 byna zelfde specs ,...dus ook 20 subs [ moono]

correct me if ....
gebruik ter maar 4
2x tubes 2x digitech fx
 
:confused:

Als 80% van de skimmers uit de achtergebleven gedeeltes van Oost-Europa komen? Waarom niet eerst alleen vrij verkeer van goederen in plaats van meteen aan de euro koppelen en iedereen zomaar door Europa laten wandelen? Economisch schieten zij er ook geen zak mee op.
 
Je bedoelt dat Amerikaanse druk om ze toe te voegen zodat de NAVO weer uitgebreid kan worden richting Rusland wel een legitieme reden is?
 
Of in mijn floating subgroups threadje *kucht*

Is Chinetti op vakantie ofzo?
 
Of in mijn floating subgroups threadje *kucht*

Is Chinetti op vakantie ofzo?

Misschien optredens...check zijn agenda eens...ik lees mee in je drijvende sub draad...:mega:
 
Ja Heil EU!
Alleen mee doen als je wat financieel bij kan dragen.

nee laten wij de wereld redden ...

kbedoel humanity ok
wat de fxxc...doen we in afghanistan ...tussen clans & en poppies ...???
:z

@bikkel hebje een patch bay tje
egt wel easy sinds mn dr 20000 heb ik wat diverse fx [wisselt steeds ] aan mn patchbay hange...

moet zeggen dat de achter kant van mn dr2000 is ingebouwd byna
en door mn multicable
kreegk erby ... heb ik easy acces
 
Ja heb wel een patchbay maar nog niet geinstalleerd. Ik moet echt enorm gaan puzzelen met mijn spullen voordat het weer staat zoals het zou moeten staan.
 
@ Sander sparen en DenDer dat gaat niet samen....ik heb geen gat in me hand maar geld moet wel rollen.......oppotten dat deden me opa en oma en die zijn "rijk" gestorven.......dus geld op de rekening en niks van de wereld hebben gezien of leuke dingen doen......

Heel verstandig :stupid
 
haha, jij komt met het andere uiterste, van geld oppotten en niet kunnen genieten. er is ook nog een middenweg hoor. Altijd handig als je wat achter de hand heb als je wasmachine het bijvoorbeeld begeeft of je zonder werk zit of je salaris te laat is.
 
haha, jij komt met het andere uiterste, van geld oppotten en niet kunnen genieten. er is ook nog een middenweg hoor. Altijd handig als je wat achter de hand heb als je wasmachine het bijvoorbeeld begeeft of je zonder werk zit of je salaris te laat is.

Nee man zover wil en kan ik niet vooruit kijken.....en gaat me wasmachine kapot dan hustle ik zo een nieuwe.....daar maak ik me geen zorgen over eigenlijk.....sparen ken ik gewoon niet.....en ik heb meestal genoeg cash op zak om van te eten en al heb ik zelfs dat niet dan schuif ik bij vrienden aan......alles regelt zich vanzelf wat dat betreft....
 
Back
Top