D&R Dayner 100 eurootjes op MP

100 euro was al laag..:frons:


Krijgt 'ie hem voor 75 mee....8>


En hij werkt ook nog gewoon.........:engel:






Ongelofelijke mazzelpik................:D

Ghehehhee :D echt dat mag ook wel eens keer na alle shit in me leven...

Nice! gefeliciteerd :mega:
Neem die tafel ff mee naar Ierland jo ;) :P :D

Ehhhh me rugtas is niet zo groot maar thnx man:baco:


Misschien een los/vuil contactje en door het schudden van vervoer weer hersteld, kan ook.
Ik neem aan dat iemand die zo'n tafel heeft wel weet hoe die werkt.

Denk je??? Ik weet het niet hoor....toen ik bij die gast was heb ik m ook moeten uitleggen hoe je cubase samen met reason rewired....ik heb zo me twiijfels....maar we zullen het nooit weten....ik bedoel ik had het daar ook kunnen proberen maar misschien wou ie hem dan wel weer houden....je weet maar nooit.
En daarbij was het ook zo dat als je een kanaal aansloot erin het beginne ook geen geluid uit kwam. Sommige hadden last van de mute knop, de ander weer van de to mix knop en ga zo maar door.....ik ga niet iemand naar beneden halen maar die tafel stond daar maar gewoon.......

En had jij nog dingen nodig voor je tafel? Ik heb sowieso een paar pots nodig en 1 knop met grijs kapje.....er is 1 as afgebroken op aux 1 van kanaal 1....was al btw. Dus ik ga even informeren wat het allemaal gaat kosten bij D&R of dat andere bedrijf.....

En gefeliciteerd ermee man.....dikke aanwinst.

Ja vet he..........die EQ van die tafel is echt bruut man......hij maakt gewoon filter geluiden als je hem sweept.....
 
Okee ik vind nu net een factuur tussen de papieren van de Dayner.
Dit was direct van D&R aangekocht op 30 -11 - 2004....

- Potmeter 47 kB (log) D-Shaft € 3,60

- Fader 100 mm mono 10kA € 12,-

- Knob Fader SiFam Black € 0,69 Red € 0,65

- Knob SiFam D-Shaft Black 11mm € 0,82 Green en Grey Bulk € 0,27
 
:frons: heb ik zo'n mazzel met deze tafel, blijkt vandaag me rekening te zijn geplunderd door een skimmer......gvd:frons:
 
Nou ik heb meteen me pasje laten blokkeren door te bellen. Morgen aangifte doen, met die papieren naar de bank en dan wordt het geld als het goed is over drie weken ofzo weer op me rekening gestort.

Die vrouw van de ABN-AMRO zag het ook al mewteen toen ik haar belde op haar comp. scherm. Er is gewoon geld opgenomen bij een pin automaat in Canada.
Het meest kutte is nu dat ik me huur dus niet kan overmaken dus dat ook regelen en ik heb nou nog maar 100 euro voor de gehele maand....dat wordt dus weer lenen bij vrienden etc...komt goed maar toch.....

Best een grote inbreuk op m'n privacy....kutzooi.
 
Laatst gewijzigd:
Jezus gaat dat altijd zo bij jou: eerst een leuke deal, en daarna een rip off. Maar leuk een tafel voor 100, bij ons staat er een onder het bed van mijn bandlid. Moeten een ingangen verwisseld worden en de sliders zijn vuil, dus die moeten uit elkaar en schoon. Deze was gratis samen met een MF-101 en een yamaha combo met draaiende speaker. Veel sucses met je rekening.
 
Ach het komt allemaal wel weer goed...en wat niet op me rekening staat kan ik ook niet uitgeven....iemand anders nu wel.....wordt gewoon wat geld lenen van vrienden om de maand rond te zingen......gat allemaal wel weer goed komen......
Ik ben al aardig opgeschoten met het cleanen van de tafel.....hij was best ranzig met veel vinger vuil op de druk toetsen:r meeste knopjes beginnen steeds minder te kraken en zo ook voor de pots....ik denk dat ie heel lang ongebruikt is geweest.......qua klank heb ik niks te klagen hier en daar een panpot die door lekt maar dat zijn er een stuk of 5 ofzo......voor de rest zitten er overal ouwe ducktape resten die me storen en de bovenste frame rand mag wel een likje verf gebruiken.......
Ik denk dat mettertijd de zijkanten ga omwisselen voor chique houten exemplaren en dan neem ik de onderste en bovenste rand ook in hout.....volgens mij is dat wel übergeil.:peukie:
 
Lees het net. Erg kut voor je dat dit weer moet gebeuren na zo'n puike deal. Anyway veel sterkte met het uitzingen van de maand..
 
Ach het is niet dat ik het geld kwijt ben...ja tijdelijk..... ik ben bij de bank geweest en ik was "gelukkig" niet de eerste waarvan geld is gestolen in Canada.....dit zal het terugstort proces wel versnellen......wat nu gewoon eigenlijk vet kloten is en wat ik me eigenlijk van de week pas realizeerde is dat ik nu I LOVE ACID eind mei een maand ofzo moet gaan verschuiven....
Geld voor de PR (flyers, stickers etc) heb ik nou niet.....grrrrrr:frons:


@ Sander sparen en DenDer dat gaat niet samen....ik heb geen gat in me hand maar geld moet wel rollen.......oppotten dat deden me opa en oma en die zijn "rijk" gestorven.......dus geld op de rekening en niks van de wereld hebben gezien of leuke dingen doen......
 
Ik heb sowieso een paar pots nodig en 1 knop met grijs kapje.....er is 1 as afgebroken op aux 1 van kanaal 1....was al btw. Dus ik ga even informeren wat het allemaal gaat kosten bij D&R of dat andere bedrijf.....

Ik zie deze thread nu pas; maar als je (of iemand anders) nog D&R spul nodig hebt: ik heb nog een hele berg liggen; schuiven, pots (inclusief dubbele en quad versies), schakelaars in diverse kleuren, knoppen, etc, etc.).
 
Mijn Dayner is inmiddels ook binnen! Nu nog naar boven.....:frons:
 
Ik zie deze thread nu pas; maar als je (of iemand anders) nog D&R spul nodig hebt: ik heb nog een hele berg liggen; schuiven, pots (inclusief dubbele en quad versies), schakelaars in diverse kleuren, knoppen, etc, etc.).

Heb jij ook nog hele modules liggen toevallig? Ik zal even een inventarisatie maken bij mijn tafel wat hoog nodig vervangen moet worden.

@ Bikkel Heb jij die van Bliep overgenomen? Gefeliciteerd.:baco:
 
ZO das kut voor je Dender :( Hier in Ierland check altijd iedere pinautomaat voordat ik hem gebruik, verder hou ik altijd mijn portomonee boven mijn linkerhand als ik de code intoets. Ik hoop dat het snel voor je opgelost wordt :okdan:
 
ZO das kut voor je Dender :( Hier in Ierland check altijd iedere pinautomaat voordat ik hem gebruik, verder hou ik altijd mijn portomonee boven mijn linkerhand als ik de code intoets. Ik hoop dat het snel voor je opgelost wordt :okdan:

Maakt niks meer uit met je hand en wie zegt dat het bij een "normale" pinautomaat is gebeurd? Tegenwoordig kunnen ze je pincode ook uit de magneetstrip lezen/ontcijferen en kunnen ze razendsnel pin dingen in supermarkten, benzinepompen omwisselen....die gasten zijn gehaaid man.....

Ik ben juist ook heel voorzichtig met pinnen en hou ook altijd me hand erboven maar dat mag dus niet meer baten.
En de bank heeft al toegezegt en bevestigd dat het om skimming gaat dus ik wacht nou alleen nog op mijn geld.
 
Heb jij ook nog hele modules liggen toevallig? Ik zal even een inventarisatie maken bij mijn tafel wat hoog nodig vervangen moet worden.

@ Bikkel Heb jij die van Bliep overgenomen? Gefeliciteerd.:baco:

Yep, moet hem nog eens grondig doortesten maar hij leek buiten de phantom gewoon in orde.
 
En de bank heeft al toegezegt en bevestigd dat het om skimming gaat dus ik wacht nou alleen nog op mijn geld.

Vevelend zeg, 'k lees dit nu pas.

Dat zal je wel met 2 weken terug hebben.
Mijn vriendin had het hier laatst ook.
Werd er ff 2400euro afgeschreven in 2 dagen!

Gelukkig dus met 2 weken was de zaak rond en het geld terug.

Succes ermee.
 
Back
Top