Schrijf je in voor De Grote Prijs van Nederland 2009!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die elvis remix heeft ie niet eens zelf bedacht... die is in opdracht van Wieden & Kennedy gemaakt voor een Nike commercial, nadat het creatieve team een remix van het nummer in 'ocean's eleven' had gezien.

Holkenborg heeft toch wel iets betere dingen gedaan met z'n MS-20 en Rude Boy...
 
Lovenswaardig dat er nog een jury te vinden is die wil luisteren naar muziek ipv van zichzelf te promoten via myspees ofzo :P

oud winnaar uit 1999 meldt zich :D

Nog gefeliciteerd trouwens :okdan:.
 
verdomme al dat geleuter over "talentenjachten"

37176901_1.jpg


Ik mis henny!!!!!!

verdorie nou heb je het hele topic verneukt met je henny :bekdicht:


:D
 
Oh ja, tijd voor een leuk plaatje:

attachment.php
 

Attachments

  • tunnelofhorror.gif
    tunnelofhorror.gif
    2,2 MB · Bekeken: 102
Wisselen van hoer zou jij ook eens moeten doen.

Maar mijn lof ging uit naar de optredens die gewoon goed waren. En zoals ik al eerder gezegd bleek uit de nasleep hoe het achter de schermen echt aan toe gaat. En daar kwam dan ook de term hoereren om de hoek kijken.

Als je daar mag optreden dan moet je er gewoon een feestje van maken en genieten. Dat neemt niemand je ooit af (zoals al eerder gezegd). De rest moet je er gewoon voor lief bij nemen.

Maar ik snap wel dat dit voor 'bekenden' een uitgelezen kans is om zich weer eens van hun beste kant te laten zien. Geeft niet hoor, ik zat er op te wachten. Maar een echte 'burn' kan ik het niet noemen. Maar misschien zal je na een nachtje slapen met een betere repliek komen of beseffen dit het beste is wat je kunt bedenken en maar wijselijk zwijgen.
 
ja , leuk maar...


te weinig glitter te zien
te weinig naakt
te weinig sponsering

ik zie geen BUMA keurmerk en Stichting ComaMus oorkonde

Commersjeel geen haalbare kaart om zon manier. Je zou even het businessplan opnieuw onder ogen moeten zien en effe wat highlights uitlichten, wat semi leuke verhalen van wat je heb meegemaakt (roofovervallen, 15 jaar cel, eetstoornissen, moeilijk haar, ed)

Dan zou ik eens een mooi pak laten aanmeten met overduidelijk het label/signature van een bekende modeontwerper, zodat ze goed zien dat er flink geinverstterd is in je. Nou dan moet het wel lukken denk ik... :D

{wwarschuwing} dit was een poging tot een grappige post, gaarne hier geen rechten aan ontlenen of enerzijs anders emotioneel te worden, dank u

Ik lees t nu pas maar ik lig helemaal dubbel :mega:
 
Wow, wat is er aan de hand met al het gezeik in deze thread? Heel triest. Stelletje gefrustreerde weekend-warriors.
 
Wow, wat is er aan de hand met al het gezeik in deze thread? Heel triest. Stelletje gefrustreerde weekend-warriors.

Jij hebt je zeker ook ingeschreven? hehehe
 
En boeien al die bands die meedoen verdwijnen toch in het benedenmaatse schnabbel-circuit van jongerecentra in de achtergestelde gebieden van nederland (Flevoland, Noordoostpolder, Friesland, Groningen en het buitenland is dan west vlaanderen ofzo). Ok Junkie XL daargelaten maar laten we wel wezen die waren al redelijk beroemd en diep met hun ellebogen in de muziekindustrie (waarom deden ze dan eigenlijk mee???)
 
omdat er gratis en in ruime mate schandknapen voorhanden waren?
 
Maar mijn lof ging uit naar de optredens die gewoon goed waren.

..stukje van verslag: Chicoga waren met z'n drieeen. Mag natuurlijk de 303 niet vergeten, maar ook electribe, Roland VS meersporen recorder, mixer (merk chicoga.com) Kaos pad, sampler en nog meer wat ik in de vlugge blikken niet meer kon zien.
Erg sterke muziek, af en toch vond ik ze toch verzwakken en iets te vaak handjes in de lucht. Maar van de knoppendraaiclub kon ik deze meneren het beste waarderen.

Nou..bedankt dan iig..ik was 1 van Chicoga.
 
Ik snap dat gezever over Fuse's post ook niet zo, eigenlijk. Je kunt de bands toch cool vinden zonder de wedstrijd te waarderen? Live-muziek is sowieso bijna altijd gaaf, behalve als er een band met ego-problemen staat, of kneuzen die niet door hebben hoe slecht ze zijn. Maar dat zal bij de Grote Prijs over het algemeen wel meevallen; echte sukkels vallen af en de rest is (normaliter) niet groter dan de prijs, en moet dus gewoon eventuele ego's opzij zetten en hard werken voor een goede show.

Mogelijk verder gekonkel en gedoe achter de schermen zegt dan niets over de bands natuurlijk. :)
 
Wat en reacties :D

Geen van allen nooit de 2e ronde gehaald of zo? :mega:
wat een gefrustreerde reacties zeg, zeker wanneer je mensen
gaat afzeiken die er wat mee hebben bereikt :doei:
zoals junkie XL, beetje sneu om hem af te schilderen als pulp
met uitspraken over marketing enzo.. en dan gelijk iemand en fanboy noemen...pfff
:mexico:zal wel door het natte weer komen :mexico:

nou ik denk als Junkie XL in den beginne niet had samengewerkt met Rudeboy van Urban Dance Squad dat er toch niet zo heelveel in z'n carriere was gebeurd....toendertijd ook goed luisteren wat The Prodigy deed.....echt alleen dat 1e album is nog te pruimen...maar voor mij is ie "a little less conversation"...;) met je Elvis nep cover troep.
 
nou ik denk als Junkie XL in den beginne niet had samengewerkt met Rudeboy van Urban Dance Squad dat er toch niet zo heelveel in z'n carriere was gebeurd....toendertijd ook goed luisteren wat The Prodigy deed.....echt alleen dat 1e album is nog te pruimen...maar voor mij is ie "a little less conversation"...;) met je Elvis nep cover troep.


Het is jou mening en die mag je hebben. Maar dan kan je net zo goed zeggen dat het juist Tom was die de carriere van Patrick uit het slop haalde. :D
Bovendien had JXL al ruim voor de periode met Rudeboy zijn doorbraak met de band Nerve.
 
Laatst gewijzigd:
wtf hebben jullie t over man.
doe mee of niet. ze pretenderen toch nergens de meest objectieve graadmter voor kwaliteit van muziek te zijn. je kan ook mee doen met de karaoke wedstrijd in wijkbar de vriendenkring.. dan ga je toch ook niet lopen zeiken dat kareltje wint omdat hij nog nooit gewonnen heeft en t altijd zo hard probeert en de jury tch maar besloten heeft hem voor de aardigheid te laten winnen ook omdat zn gitaar doormidden brak of zo.
kunnen we trance trouwens nog integreren in dit gesprek? :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top